Gå til innhold

Oktober: STERKT I TVIIIL!!!!!HJELP...


* mamma til 2 prinser*

Anbefalte innlegg

Kan ikke la være å tenke som en gal på hvilken vogn jeg skal velge..Det er så mye fine vogner,men hva skal jeg velge!?!..."undre"... Har falt pladask for simo duo,er 90% sikker på at det blir den,men er det et klokt valg av meg?? Bor i andre etasje på leilighetskompleks(har heis) har andre etasje noe å si for meg og vogna?hva med bage`n,kan den løftes ut av vogna? Brukes i bil med sikkerhetsnett?? er såå mange spørsmål..er jo fordeler og ulemper med alle selvfølgelig,men jeg vil gjerne at noen hjelper meg med synspunkter;)) spiren kommer jo til ca 26.okt,så jeg bør ha litt plass i vogna til skinnpose etc..

har hørt sportsvogndelen er litt "tung",men med akkurat den biten,har jeg planer om å kjøpe meg en "lett trille" når våren kommer,så det blir ikke største problem..... håper noen kan hjelpe meg;))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også fryktelig usikker, men så leste jeg dette:

Vil du legge stor vekt på å gi ditt barn en ekstra gjennomtenkt tilværelse i sin første vogn så er Kombi et sikkert valg. Modellen fungerer utmerket som sportsvogn, men det er som dypvogn den kommer til sin fulle rett. Den tilhørende bærebagen er vår mest gjennomarbeidede, med trebånn, avtakbart for og en egen hette som gir trygghet og behagelig søvn for barnet ditt. Men Kombi er ikke bare kos og deilig for den som ligger i vognen . Blant foreldrene er den vår aller best likte tur vogn. Sikker og bekvem i klassisk design.

Så det blir Brio Kombi på meg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha..vurderer kombi jeg også..men det er noe extra jeg liker med duovogna;)...hmm...*gruble gruble*.....jeg vet sannelig ikke jeg nej....fint at du har kommet frem til ditt valg,er ikke enkelt dette her:o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

har svart litt på dette innlegget tidligere, samtlige jeg kjenner omtrent som har kjøpt duo og kombi ender opp med å selge de når bagvogn tiden er over og det er på tide å sitte oppreist. Derfor anbefaler jeg fortsatt en Simo god bagvogn til å begynne med (varer lenge ) For så seinere ta stilling til hvilken type sportsvogn man ønsker. Forandring fryder og, gøyere med to vogner enn en og prisen kan bli så og si den samme. Duo og kombi blir ofte litt halvveis det ene og halvveis det andre, blir aldri som en "ekte" bag eller sportsvog i komfort osv. Det Nicita skriver virker som er tatt rett ut fra Simo sin egen reklame og de skryter jo alltid av egne produkter ;) Bare min mening uansett, jeg hadde selv duo til første jenten men blirr ikke det til nummer to nei. Lykke til med valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...