Susan*lillegutt og mini* Skrevet 11. juni 2006 #1 Del Skrevet 11. juni 2006 Her har han aldri sovet under dyna,kun hvis han sover sammens med meg,at jeg kan lure på han dyna,men sover helst gjerne oppå den i senga si,og gjerne i esnga vår også,og med kosekluten,må jo ikke glemme den da =) Men jeg pleier å legge over han et lite pledd,men han sparker det av seg,hadde han vært lik meg så hadde han gjernet hatt dyna på seg og ligget på et rom med 25grader (vi har det ikke så varmt alså) for jeg elsker varme =) Men neida,han sparker av seg dyna,og legger seg oppå den,ikke snakk om å ha den på,samme hvis han sovner hos meg med dyna på,så når jeg våkner igjen så ligger han på andre siden av senga OPPÅ dyna,hihi=) Har egentlig aldri brydd meg om han sover med eller yten dyne,men vil jo at han skal lære seg å sove under dyna,men han gjør som han vil foreløbig =) Hva med deres små? Oppå eller under dyna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 11. juni 2006 #2 Del Skrevet 11. juni 2006 Nå sover Antonio mye i vår seng enda, og da får ikke han alltid lov til å sparke bort dyna, men hvis han ligger i sin egen sparker han den ned sånn at bena ligger oppå dyna. Han har til nå ikke blitt kald, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis han blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 12. juni 2006 #3 Del Skrevet 12. juni 2006 hehe..snuppa skal være godt trett for at jeg skal finne henne under dyna når hun våkner/skal vekkes, ja! Det skjer ikke ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 12. juni 2006 #4 Del Skrevet 12. juni 2006 Siri har heller aldrig sovet under dynen. Jeg brer over henne den, men hun sparker den av seg. så på vinteren har vi heller på en tykkere pyjamas. Men det kommer vell etterhvert att de vill ha dynen over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå