Gå til innhold

Flere som synes den lille er veldig stille?

Anbefalte innlegg

Jeg er 33 fullgåtte uker i dag,begynner på min 34 uke i morgen..synes min lille skatt er så stille.

Har egentlig syntes det gjennom hele svangerskapet men jeg har jo vært til UL nå nettopp p.g.a foradliggende morkake i begynnelsen av svangerskapet men den er kommet seg fint på plass igjen.

Jeg synes bare det er litt ekkelt,de ville vel ha sett det på ul om barnet hadde navelstrengen rundt halsen?

Fortsetter under...

Hei,

det er mest på kveldstid,etter jeg har lagt meg.Kjenner det best når jeg ligger på siden i sengen da magen blir litt presset mot madrassen.Men sparkene er kraftløse,kan selfølgelig være at der er trangt og at den lille sover godt men jeg synes det hele er litt ekkelt.Skal ta kontakt med jordmor om det ikke bedrer seg til i morgen.

Har forskjellige dager egentlig..noen dager går magen i en stor bølge og andre ganger er det bare litt pirking.Har ei jente fra før av men husker ikke så veldig mye fra da hun var i magen,det er nesten tre år siden.

Har det ganske likt jeg. Problemet er at jeg har det så travelt at jeg liksom ikke får tid til å kjenne skikkelig godt etter før etter jeg har lagt meg om kvelden. Dessuten ligger morkaka foran og kan dempe litt. Men jordmor sa at hvis jeg ikke kjente liv etter å prøvd alle triks, så måtte jeg ikke vente med å ta kontakt med henne eller Føden. Ikke noe arti nei!

Jeg merker det best om kvelden, natten, morgenen... når jeg slapper av... på dagtid har jeg ikke alltid tid til å kjenne etter jeg heller... men kjenner av og til noe innimellom... Har egentlig kjent mye liv synes jeg... og slik har det sett ut på UL også... Noen fostre er vel roligere enn andre og det viktigste er vel å følge med på endringer i sparkemønster...

Jeg har hatt en dag for ikke så lenge siden hvor jeg var virkelig bekymret fordi det var så stille, men det ordnet seg til natten heldigvis. Magen var veldig stram den dagen, så jeg lurer på om stress gjorde at jeg fikk kynnere som gjorde at jeg ikke kjente så mye den dagen?

Har hørt at de gjerne blir roligere og roligere etter hvert som det blir mindre plass til sprell. Og kynnere gjør at man ikke kjenner liv. Jeg har selv lagt merke til at det har blitt mindre sprell i det siste, men så lenge det er liv når jeg f eks ligger er jeg ikke bekymret.

Annonse

Hei! Ja kjenner til dette. Venter nå nr 2 og er i uke 30 og det er lite liv, men slik var det sist også. Var på flere kontoller da, men alt var ok, så jeg er litt mer rolig denne gangen. Sist lå han så dumt til derfor kjente jeg ikke de direkte sparkene som alle snakker om, men da han ble født var det mye liv!!! Så det er vel slik det er denne gangen også. Men jeg kjønner at du til tider er urolig, men de hadde sett om det var noe på ul. Kos deg!!

Jeg har det akkurat som deg.

Er i uke 37.

Flere ganger om dagen må jeg legge meg ned og dulte i magen bare for å få en reaksjon.

Han sparker ikke men bare dulter litt kraftløst innimellom.

Har blitt mindre bevegelser nå mot slutten.

Jeg føler meg også bekymret mye av tiden men så lenge jeg kjenner at han rører seg innimellom regner jeg med at alt er greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...