Gå til innhold

Hva kjøper dere`?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte ingenting før ultralyden i 18. uke med unntak av bilbelte for gravide. Etter ultralyden kjøpte vi barnevogn og vognpose fordi dette er greit å ha og det kan være vanskelig å få tak i den vognen vi skal ha på høsten. Kommer nå til å vente i alle fall en måned til før jeg kjøper noe mer med mindre vi finner gode tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke å kjøpe noe før 1 trimester er ferdig...

Fikk også råd fra legen om å vente til de første 12 ukene var ferdig. Slik at det ikke ble så sårt å ha masse babyting og klær i hus i tilfelle noe gikk galt... da ville det bli så sårt...

 

Litt rart, for jeg trodde at jeg etter 4 års prøving ville storme ned butikkene etter at jeg ble gravid. Men istedet har jeg så angst for å miste, at jeg så vidt tør å se på en babybutikk.

 

Har kjøpt gravidebelte til bilen, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi kjøper litt hvis vi kommer over noen veldig gode tilbud, og særlig hvis det er ting som kan brukes til både gutt og jente. En dag så vi søte babyvotter til 10 kr, en dag kjøpte vi et par bodyer på 70%.

Synes det er en ganske grei ordning vi da. Og om det er noe av det vi har kjøpt som vi ikke får bruk for, så er det alltids noen vi kjenner som får barn som kan få det isteden. Det er litt koselig å ha en sko-eske med noen sokker og trøyer i å titte på av og til mens man venter og drømmer, selvom det er lenge til ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo salg overalt, så jeg har kjøpt noen klær... Det er jo så billig mange plasser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har akkurat begynt på 12. uke. Har ikke kjøpt noe. Det er 202 dager igjen til termin, så jeg føler for å vente en stund før jeg/vi kjøper noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...