Gå til innhold

Til dere som er ca 6 uker på veg....


minni`79 og gogutten

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere det? Har dere mye symptomer og hvordan er formen? Jeg er 6+0 i dag. Har egentlig ikke så mye symptomer bortsett fra litt stikkinger i magen og så er jeg veldig oppblåst.

 

Ellers er jeg sykmeldt i en uke pga at jeg har hatt litt brun utflod i litt over en uke nå. Legen sa det var veldig mange gravide som hadde det slik og at han trodde det var helt ufarlig, men at det kunne være bra for meg og ta det litt med ro.

 

Gleder meg over graviditeten min, men kjenner at jeg er mye bekymret. Spesielt pga den brune utfloden....

 

Ja, ja det var litt om meg akkurat nå...

 

P.s: Vi er så heldige som er gravide!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg tror jeg er ca 6 uker på vei, termin 10 februar:) jeg har såre bryst, humørsvingninger, blir fort sliten og noen ganger litt rar følelese nedi magen... men er 1 gang jeg er gravid vanskelig å vite hvordan det her skal være:) jeg og hadde litt brun utflod en dag men testa positivt etter det! vet du hva det kan komme av da? jeg å skal ringe legen i morra, har mange spørsmål:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+3 idag, altså i min sjette uke.

Jeg har litt større pupper.

Trøttere enn vanlig på kvelden.

Litt hissig til tider hehe

Små kvalm/ uggen på kvelden. dette har kommet de to siste dagene.

sist kom kvalmen i uke 7.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er 6+1 i dag og formen er fin, litt ømme pupper, oppblåst og småkvalm innimellom, men ikke noe verre enn det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 6+3 idag tror jeg,hehe, er ekstremt oppblåst,brystene har blitt større, magen har forandret seg utvendig, fasjongen liksom.var kvalm i uke 4 men det gikk over når ejg gikk over i uke 5, har humørsvigninger, det et det eneste, også kjenner jeg på kroppen at det skjer no nedi magen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 5+5 på vei. Er blitt kvalm!! Er overlykkelig over å endelig ha et symtom og har bestemt meg for ikke å klage et sekund. Har hatt to småblødninger og vært veldig bekymra! Fikk svar på blodprøvene i dag og de beroliget meg litt. Hcg-nivået på torsdag var 5300 og i dag var det 12600. Så det lover jo godt.

 

Ønsker dere alle alt godt!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6+2 og har ingen symptomer utenom at magen er litt oppblåst og jeg er litt trøtt for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...