Gå til innhold

frustrasjoooooooooon VIK FRAAAAAAAAA MEG

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh jeg klikker i vinkel snart. Har hatt så roen på dette med rutiner og soving på tulla. Så er vi på ferie der hun ikke sover ei hel natt. Så kommer vi hjem og ser ut til å laget seg en rutine på dette med å våkne på natten. Så da er det på `an igjen med grining og styr. Håper hun er i orden igjen til helga. Høres jo ut som om jeg snakker om en bil, men jeg blir så irritert. Tenker liksom; skal du grine så gjør det ORDENTLIG da. Ikke ligg der å tørrgrin.

Fortsetter under...

Hehe, måtte lese dette innlegget høyt for sambo - kjenner meg sånn igjen! Jeg blir også 'irritert' på lille når hun ligger å høres ut som en bil som ikke får start... m-m-m-m-m-m-m..

"Jammen lille venn, hvis du har et problem så GRÅT! Hvis ikke...vær stille...!"

Er nesten enklere hvis det faktisk ER mageknip eller sult eller full bleie, for da VET man hva som hjelper.. :)

Det med søvnen kan ordne seg igjen, vi hadde det sånn etter sykdom her i huset men nå er det i orden igjen 1 uke etter hun ble frisk. Bare oppe én gang pr. natt (var ingen ganger før sykd.) - men det regner jeg med går seg til når vi er startet med grøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...