Blomman Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Er sikkert flere enn meg som har hatt babyen på fanget oftere enn vanlig idag i denne varmen på østlandet. Mulig vi er mange som har hatt en slags økedag i dag, men er nok varmen som gjør at de trenger mere væske. Kost oss i skyggen for det meste - gått en liten natursti med baby i dag m solhatt og babybanz(solbriller) - og bleie. Skulle vel hatt solkrem på og - siden de kan bli solbrente i skyggen og. Slik blir det nok noen dager - frem med puppen og slapp av damer. Kos dere
-pixie- Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Ja i dag har vi ammet ofte, nesten hver time på den varme delen av dagen. Men jeg synes det er kos å amme, jeg, så det går helt fint:o) Vi har også kost oss i skyggen (med solkrem) i dag, og vært litt inne fordi det var mye vind her. Alt har gått i sakte fart og babyen har vært i fokus, en deilig dag:o)
Gjest Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 tihi, syns jeg har gått med puppen på sleng i hele dag.. mamma maser om at jeg bør gi vann istedet men gjør meg ikke så mye at han vil ha puppen.. Må jeg gi vann? har masse melk. Gutten er 4 mnd.
ettbarnsmammaen Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Det skulle vel ikke være noen grunn til å gi vann så lenge du har masse melk?? Har imidlertid hørt at man kan starte med å gi litt vann i den alderen hvis man vil ha et vanndrikkende barn. Her er det lite melk, så jeg gir vann. Nå har hun heldigvis begynt å like det. Gir av en tutekopp fra IKEA. Kommer det noe annet enn vann ut av den, vil hun derimot ikke ha det. De er merkelige de små tassene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå