Gå til innhold

vippestol


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Noen med erfaring på hva som er bra å kjøpe av vippestoler. Navn og priser tas imot med takk. Mange å velge i, men hvor bra må stolen egentlig være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

babybjørn sin er vi kjempe fornøyd med. hadde en annen først men den var elendig. Babybjørn sin gynger lett og fint med en liten bevegelse fra barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittet på noen og babybjørn sin virker best, men den er kanskje noe dyrere og da. Men sikkert verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt babybjørn sin. Kanskje litt dyrere, men ha hørt andre som er veldig fornøyd med den. Barnet kan lett selv "vippe" i den, og den har 3 forskjellige nivåer de kan ligge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Baby Bjørn sin siden alle selgere anbefalte den.

Men har ikke erfaring siden prinsessen enda er i magen.

 

Jeg betalte 759.- for stolen og 169.- for leken som hører til.

 

Det var nok den dyreste i butikken ja..shit happens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte den på jysk til forrigemann, og den er kjempebra!!! så nestemann arver nok den ja!! og billig var den jo og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har brevi vippestol fra babyshop,kostet 700kr. Har vært kjempe fornøyd med den med forrige mann iallfall. Den har flere forskjellige stillinger, godt feste, bæreseler og ser mye finere ut enn de vanlige Baby Bjørn synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk igjen for alle meninger om vippestoler-tar meg en tur innom babyshop en dag nå som jeg har ferie og permisjon og shopper med en brevi eller babybjørn. Får høre hva de har å si om de forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...