Gå til innhold

vippestol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring på hva som er bra å kjøpe av vippestoler. Navn og priser tas imot med takk. Mange å velge i, men hvor bra må stolen egentlig være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte min på babyshop, reflex, men jeg anbefaler deg å vente til ungen er kommet, mitt dårligste kjøp...Har brukt den svært sjelden, en bra vippestol, men ungen er for det meste på gulvet å ligger å leker/ser...Ja nå kommer hun seg ganske mye rundt også er jo blitt 6mnd allerede. I begynnelsen før de holder hodet støtt, så ser det ikke noe behagelig ut i en vippestol...Nå funker den bedre, men hun trives mye bedre hos folk og på gulvet!

Skrevet

Kjøpte en Basson sist, var ikke veldig dyr, helt grei for vårt bruk. Mine barn har ligget mye på gulvet og lekt. De er greie til mating etterhvert. Men du trenger den ikke til så mye.

Skrevet

hm, takker for raske svar. Tenker likesom at når baby kommer om 5 uker så rekker jeg ikke shoppe på mange uker og må ha alt i hus, men da slapper jeg litt av med vippestol til baby iallefall ser ut som han trenger den :) Tar gjerne imot flere svar ang. merker ol sånn til senere bruk :)

Skrevet

Har baby bjørn, den er jeg veldig fornøyd med værtfall:)

Skrevet

Til jenta vår kjøpte vi vippestol med lyd og vibrering, trudde det ville vere ein god invistering. Det endte med at ho ikkje likte å sitte i den. Hos mormor og morfar fekk ho låne ein gammal som vippa sjølv, og storkoste seg i den. Så til nestemann skal vi ha ein som vippar sjølv, kanskje baby bjørn sin. Den andre trur eg ikkje at eg gidd dra fram for å prøve ein gang..

Skrevet

hei

jeg kjøpte en helt vanlig vippestol. husker ikke merke. men ville bare si at det var min beste investering !!! bruktes masse helt fra starten av. barnet får fulgt med litt (litt oppreist) samtidig som det ikke har en sittende stilling som er vond for ryggen. Anbefales absolutt. brukte fra nyfødt og hvertfall hver dag de første 6 mnd. Skal bruke den igjen til nestemann nå :-)

Skrevet

Viktig å kjøpe en som kan legges flatt, for da kan du bruke den fra babyen er nyfødt (men ikke lenge om gangen, og babyen må ikke sove i den).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...