Gå til innhold

Noen som vet om noen tabletter på resept som hjelper mot kvalme? Tenkte jeg skulle spørre legen om å få noe. Men greit å ha et navn på noen som har hjolpet andre.


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet at reisesyke tabletter uten resept har hjulpet venninner av meg.. jeg er bare 6 uker på vei, ikke kvalm enda gudsjelov:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Har prøvd det, men virka ikke særlig på meg. Blir så trøtt av det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ODA!!

Jeg fikk Afipran.

Men det gjorde bare til at det gikk fort den andre veien, og dermed så ble jeg bare mer sulten og mat er noe jeg IKKE har lyst på da jeg var kvalm...

 

MEN som jeg skrev i et innlegg under her så MÅ du prøve akupunktur!!!!! Det hjelper!! Hvertfall på meg. Jeg var så kvalm at jeg orket ikke tanken på noenting. Kjenner nå at jeg må ta en time i morra og, for det er på vei tilbake...

Men jeg anbefaler det hvertfall og prøve det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja! Er veldig redd sprøyter og nåler og sånt. Er nå 12 uker. Tror jeg begynner å bli bedre, så hadde vært greit å prøve noen tabletter.

Fort den andre veien, mener du da at kvalmen gikk over til diare? Er bedre med det enn med kvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kvalmen ble kanskje døyvet bitte litt. Men ikke no særlig.

Så det ble liksom diare og kvalme.... + at jeg ble fortere sulten... Men da jeg hadde migrene så tok afipran kvalmen... Kan hende de funker på deg...

Jeg er i grunn skeptisk til sprøyter jeg og, men dette gikk fint... Han setter nålene rett nedenfor håndleddet og på leggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for råd! Kanskje jeg prøver det med neste. (viss det blir noe neste da) føler selv at jeg er over den værste kvalmen nå, så vi får se. tenkte å høre med legen (onsdag). angra egentlig litt på at eg ikke har gått til lege før og spurt etter noe mot kvalme. så hadde eg sluppe mange uker med dårlig form og kvalmen. men men, får se hva han sier, kan være kvalmen er over til onsdag. håper et. skal jo gå over etter hvert no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg lider med deg altså. Den uken jeg gikk skikkelig kvalm så tenkte jeg virkelig på dem som er sånn i 3 hele mnd....

Jeg var desperat for og finne no som tok det bort. OG heldigvis så fant jeg det. Ellers så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Jeg ringte flere ganger til mannen min og grein, for jeg klarte ikke ta meg av ungene. Han på 2.5 år gikk skikkelig løs på han på 10 mnd... Stakar...

Men får virkelig håpe det er over for deg denne gang... Jeg har ikke bestillt lege time ennå en gang. Selv om je gvet at jeg får UL samtidig. Men jeg orker ikke det maset med alle de legetimene.... :) Men kanskje jeg skal ringe i morra likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp seaband! d er sånne armbånd m kule som brukes mot reisesyke! de er skikkelig bra! funker veldig! og det står at de er kjekke for dem som plages med svangerskapskvalme også. Best av alt, ingen bivirkniner;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! har prøvd det og hehe. men tørr ikke gå med de ute blandt kjente enda - da skjønner de hva som er på gang. men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at ingefær fra helsekost ska hjelpa, men har kje prøvd d sjøl... Når eg e litt kvalmen, så hjelpe d å spisa, hehe så eg komme nok t å trilla snart!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...