Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere at bløtekake er ute for tida? Nå skal det vist være hamburgere og pizza! Er den gode gamle bløtekaka avleggs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke det er ute vi da...

eldste er ikke særlig glad i bløtkake og det var ikke jeg før jeg nesten ble voksen. Hun liker best boller/gjærbakst og sjokoladekake. Men de to andre er veldig glad i bløtkake (alt av kaker egentlig....).

Ser det er vanligst med sjokoladekake i barnebursdag, og oftes bløtkake til familien. Men det er kanskje bare hos oss det?...

Barnebursdag her i huset er pølser med lompe, sjokoladekake (gjerne OleBrumm-kake) og boller eller muffins. Så fisker de kanskje etter is....

Skrevet

Her i huset bakes det ikke mye bløtkake nei - liker det ikke så godt selv. Syns det er kvalmende, til og med fastelavens boller spiser me uten krem. Men der i mot lages det mye annet godt som - Youghurt kake, ostekake, verdens beste, daim is kake...

som pinsesseSjefen sier her - bløtkake for dei voksne kanskje, kan bli litt gris med den kremen til barna. men men... en hver smak.

Skrevet

Barna er ikkje glade i bløtkake, og det er vel ikkje akkurat favoritten min heller. Så som det blir sagt så går det i sjokoladekaker i dei fleste selskap, og bløtkake i tillegg viss det er voksne med.

Skrevet

Jeg elsker bløtekake, spesielt med marsipanlokk - nam,nam :-) Kanskje ikke alle barns favoritt, men jeg synes fortsatt bløtekaka hører hjemme på kakebordet jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...