Gå til innhold

stikkinger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 6 uker på vei noen ganger kjenner jeg noen stikkinger på høyre side nede ved eggstokkene, kjenner det spesielt noen ganger jeg reiser meg fort, da kan det nesten gjøre vondt, er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, eg har opplevd det samme som deg,vert litt bekymra og men no har eg ikkje kjendt da på ei stund. Er sikkert normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får vi tro at det er normalt:) det er så mye man lurer på når man er gravid for 1 gang:) er usikker på alt som skjer hva som er normalt og ikke normalt, falig å ikke farlig:) er d 1 gangen din?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,lurer på masse:)

Dette er mitt første svangerskap, har foreløpig termin 21.januar.

du då?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke sikker men etter sånd jeg har regnet det ut her så har jeg termin rundt den 10 februar:) åssen symtomer ellers har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nesten litt for lite syns eg.. har såvidt litt såre brystvorter og kan begynna å grina for ingenting,- litt slitsomt:)

Ellers ingenting (utanom uteblitt mens då..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merker det samme som deg,hehe har skikkelig humørsvingninger, såre bryst, føler litt stikking ved eggstokkene og blir fort sliten! jeg er 25 år kommer fra oppland, du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år,kjem fra litt nord for bergen.

vi skal vel berre vere glad for at vi ikkje har kvalme etc... Har du ha vert hos legen endå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg fant det ut først på torsdag! skal ringe lege i morra, mye man lurer på, du vært hos lege da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ringte et par dager etter eg fant ut eg var gravid,( fant ut 26.mai) tenkte eg skulle få time tidleg, men på legekontoret sa dei at det ikkje var vanleg å få første legetime før i veke 10, så eg har time om 2 veker, 26.juni. Ein evighet til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det skjønner jeg godt! men jeg har en skade i nakken som gjør at jeg tidligere har gått på endel medisiner og har endel behandlinger å mye som skal skje nå så trenger nok tett oppfølging i forhold til masse! håper jeg klarer dette:) så håper på time fort:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du klarer det sikkert bra! Håper iallefall at det går bra for deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også merket ved flere anledninger, helt frem til ca uke 10. Tror det er helt normalt, var i alle fall på UL i uke 11 og da var alt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...