Gå til innhold

Hva er normal temperatur hos dere tempere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å tempe.. Og lurer på hva dere ligger på til vanlig? Er det ca 0,5 grad det stiger ved EL, og hvis den holder seg høy kan du være gravid? Takknemlig for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har normalt ca 36.4 før el og opp til 36.7-36.8 etter el. Hvis tempen holder seg høy i 18 dager etter el kan du være gravid.

Skrevet

Takk for svar :) Hvor temper du?

Skrevet

rektalt. Begynte med oralt, men tempene varierte så mye at jeg ble usikker (fikk bare stiplete linjer på ff) så jeg byttet. fungerer mye bedre for meg!

Skrevet

Jeg ligger på 36,47... helt stabilt - under EL denne gangen gikk jeg fra 36,72 til 37,16 ( samme klokkeslett og rektalt ) Håper det holder seg der oppe :-)

Skrevet

det virker jo som brae temper!! Synes 37,16 er høyt!! Så høye temper har jeg bare dersom jeg er gravid eller syk! Men vi er alle forskjellige! Lykke til i alle fall!

Skrevet

Jeg syns også at det var litt høyt... men jeg er absolutt ikke syk :-)

Ikke litt småstresset engang... eller jo, kanskje litt... :-) Vil jo gjerne lykkes denne gangen :-)

Skrevet

da krysser jeg fingrene for deg jeg :) Er du mange dpo?

Skrevet

hehe... måtte bare inn på forkortelsessiden for å finne ut hva dpo var....

Jeg har tempet høyt i tre dager det vil vel si at jeg kan forvente at El var på torsdag ??? Altså 3 dager siden.

Skrevet

hehe ja, det stemmer det :) jeg hadde el onsdag, så da er vi på nesten samme plass i syklusen! Blir spenende å se!

Skrevet

Så morro !!!¨

Har du noen fra før ? Eller er det første ?

Har du stabile sykluser slik at du vet når du har IKM ??

Skrevet

jeg har en jente fra før :) syklusene mine er relativt stabile ja, og jeg vet i alle fall når jeg har ikm når jeg har funnet el :) har lutealfase på 12 dager, men den KAN variere med en dag :) Begynte å tempe for snart et år siden, men har ikke tempet i alle syklusene.. denne gangen har jeg vært veeeldig flink og tempet hver dag :) ville at jeg skulle vite når jeg hadde el så jeg slapp å vente unødvendig på tr nå etter SAen :) trodde det skulle ta lenre tid før jeg fikk el, men jeg behøvde ikke vente så lenge :) Du da?

Skrevet

Har to barn på 4 og 6, sluttet på pillen i april, og føler at jeg kjenner kroppen min svært dårlig nå :-)

Har bare tempet denne pp`n, jeg. Skulle egentlig ikke ta så alvorlig på dette enda - men er " bitt av basillen" eller hva jeg skal kalle det :-)

Skrevet

ja, det er veeeldig smitsomt! Stor sansynlighet for å bli bitt når det er så mange "syke" her inne! tihi

Følte også at jeg kjente kroppen dårlig etter ppille-slutt, men nå har jeg rimelig kontroll, litt av grunnen til at jeg har vær litt sløv med tempingen :) Men er sååå gla jeg oppdaget tempingen! Det har bekreftet at jeg kan stole på kroppen min :)

Skrevet

følte litt vi "tok over" tråden her... kanskje vi skulle lage en egen skravletråd?

Skrevet

Min temp ligge på ca 35,9 før el, og 36,3 etter el sånn ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...