Gå til innhold

hjelp..XU?

Smiley :-)

Anbefalte innlegg

første innlegg fra meg..Endelig gravid uke 5..Kjente plutselig en liten kul nede til hø. i magen i kveld..vond når jeg kjenner på den..kan det være XU?noen med erfaring??skal til lege på fredag..gleden gikk raskt over til redsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er xu? jeg er gravid for 1 gang 6 uker på vei, så vet lite enda! får håpe det ikke er noe galt da!

beste ønsker fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk, XU står for ekstrauterin graviditet. Betyr svangerskap utenfor livmoren, og fosteret blir ikke levedyktig..Må opr bort eller tas bort med medikamenter...Krysser fingrene og håper at det ikkje skjer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er XU! får er du bare fem uker på vei, er ikke fosteret større en 3-4mm og det er ganske lite. skal noen til for å kjenne det. det kan jo være det viss det er blod som har samlet seg opp der. noen får faktisk blod i hele magen. håper det ikke er det! lykke til. kontakt legen, så slipper du å bekymre deg.

Lykke til - håper det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe ekspert på exu, men kan kun snakke fra min egen erfaring. Jeg ble operert for exu 15 mai. Jeg hadde ikke noen kul, hadde bare veldig vondt. Så vondt at jeg ikke kunne stå rett, og ble kvalm og sånn kvelden ting begynte å skje. Men jeg har lest at noen her ikke hadde noe vondt heller så....men har ikke hørt om at exu syntes på utsiden...

Jeg vet ikke hva det kan være med om du får smerter ved exu så merker du det veldig godt....så....

Vi får håpe det ikke er noe...:) Men det er greit å få undersøkt det...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en exu i januar i år, og kjente overhodet ingenting... selv om jeg kom helt til uke 10 før jeg fikk behandling. Grunnen til at det ble oppdaget var at jeg hadde blødninger og fikk negativ på grav-test hos legen selv om jeg hadde fått positiv hjemme.

Tok blodprøver som viste veldig lave hcg-verdier (vanlig ved exu) som ikke doblet seg.

Du trenger sikkert ikke engste deg! Har heller aldri hørt at exu syns på utsiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk,skal dere ha..skal prøve å ikke bekymre meg..Føler meg litt bedre i dag, ikke like vondt når jeg palperer omr. hvis ok i morgen drar jeg til avtalt time hos legen fredagen. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...