Gå til innhold

Jeg blir så suuuur når folk stadig blir gravide og GNIIR det inn i tryne på oss andre!

Anbefalte innlegg

Jeg synes er kjekt å se at folk blir gravid, og det syntes jeg selv da jeg var prøver. Da bare gledet jeg meg enda mer til det ble min tur. Og da det ble det og jeg sendte ut babystøv så mente jeg det virkelig! Det var ikke for å gjøre andre misunnelig eller for å si ædda bædda, men fordi jeg ville oppmuntre alle prøvere og fordi jeg virkelig ønsker alle lykke til og håper at alle kommer seg inn på 1.trimester etterhvert. Vi har jo alle vært i samme båt, så må jo være lov til å si at man har klart det!

Fortsetter under...

Prøvd siden desember sier du?wow...

Kan egentlig ikke si du har så mye å klage over.

Er selv gravid i 14 uke, men må si jeg måtte bale litt jeg også.

Så da gjenstår det jo bare å se om du blir så glad når du endelig er blitt gravid at du skriver det en eller annen plass her inne. Det er faktisk litt stort...

jeg blir da glad for babystøv=)

tror ikke de nygravide har no glede aav å gni oss prøvende ned i sørpa???

dem vet jo akkorat selv hvordan d er å være prøvende, og hvilke følelser som er ute å går da..

ingen vits i å sitte å deppe å være sur for at andre klarer ting raskere enn deg.

du blir da gravid en gang du og, bare slapp av

Hei !

Klart det er tøfft når man sliter med å bli gravid og at man stadig ser at noen klarer det .

Men nå er det nu slik at denne siden er også for å kunne dele gleden over at man har klart det.

Mange ganger synes jeg også det er tøfft med alle gledes mld ,selv om jeg samtidig synes det er fint at man kan lykkes.

Vet at når min tur kommer,så kommer det til å høres og ses langveis!!!!

Etter mange år slit må man få lov å vise sin glede,får man har tålt lenge å se andres sine gledes mld.

Du har prøvd siden jul og skjønner at du er utålmodig.

Men du har faktisk "bare" prøvd i 5 mnd...ikke misforstå,skjønner at du vil lykkes.

Du er faktisk enda innen for ditt første prøveår og har enda mange gode sjangser for å lykkes:-)

Tenk på lille meg som har slitt over 3 år og har tynnslitte nerver......men kan ikke "angripe" de som lykkes.

Er sikker på at du blir gravid og kan dele den gleden med oss før eller senere!!!!

Ta deg en pause herifra,det gjør jeg innimellom....

Jeg mener at folk har da lov til og være glad og fortelle oss det.Har selv prøvd i over 10pp nå og kommer til og juble og skrive det her inne.Dette er en bli gravid siden og da er det lov og fortelle om en blir gravid eller ikke.Blir glade på deres vegner og håper det blir min tur snart.

Er helt enig i dere som skriver at vi må dele gleden med de som blir gravide .Det vil vel vi også gjøre den dagen vi tester positivt?

En optimistisk klem fra meg til dere alle :-)

Annonse

Til hovedinnlegger:

Jeg synes du er innmari umoden. Jeg vet det er tøft når man ikke får det man ønsker seg mest her i verden, men man ødelegger ikke andres glede for det.

Babystøv er dessuten noe vi bruker her inne for å vise at vi bryr oss om hverandre.Hvis du ikke ønsker at vi skal bry oss om deg og gratulere deg, så greit for meg.

Jeg ønsker deg uansett lykke til, og håper du innser en dag, at det er godt å rose og gratulere noen andre, for når det blir din tur, ja da smaker de gratulasjonene du får ennå bedre!

Lykke til jenter.Sender MASSE babystøv!

Her var det ikke snakk om å glede seg på andres vegne..Kanskje det er en grunn til at du ikke blir gravid? Du er jo ekstremt opphengt i det og har veldig negativ innstilling.Dette virker inn på kroppen din!! Prøv å vær litt mer positiv og ta imot det babystøvet du får! Det gjør jo faktisk folk her for å være ålreite.Ikke for å gni det inn!!

Vil bare slutte meg til alle her som synes det er fint med oppdatering, glede og babystøv. Har ikke lest det før idag og ja:

Vi deler jo mange tanker, ideer, teorier osv her på siden og jeg synes det er hyggelig at det går bra for noen iblant! Tenk om det aldri klaffet for noen! DET hadde blitt dårlig statistikk det!

Jeg synes det er morsomt å følge med på hvem som går ut og at de går ut med et gledesutbrudd fulgt opp med babystøv til oss som ikke har kommet så langt er jo helt nydelig!

jeg vil berre si til hovedinnleggeren:

Å har årøvd siden jul er IKKE lenge, du burde tatt deg en tur inn på sliter siden, så skal du få se hvordan folk virkelig sliter. jeg har vert en av sliterene selv å jeg skal love deg at å prøve 6 mnd er sjit og ingenting. Sjønner at du blir sjalu, men du bør være klar over at det er helt vanlig å prøve opp til ett år. Smør deg med tolmodighet, din tur kommer også.

Unnskyld meg, men det må da gå an å glede seg litt på andres vegne??? Men bare vær sure, det må dere da få lov til...

Syns i grunn det er helt på trynet at dere som er så sure for at andre lykkes må være anonyme her jeg da....DET syns jeg er unødvendig!!!

hva med å glede seg litt over at andre får det til?

når det er så tidlig i graviditeten, så er det kanskje ikke så mange å fortelle nyheten til enda. og når man er så glad at man nesten sprekker, så må det jo iallefall være lov til å si det her??!

tror ingen her gir bort babystøv for å gni det inn. det er jo bare en måte å si : lykke til, håper det klaffer for dere andre snart også!

og det hadde jo vært kjedelig om det bare skulle være lov til å skrive "så gikk det ikke denne gangen heller..." for meg så er det faktisk en motivasjon å se at det faktisk går for så mange! kjempe koselig syns jeg!

og jeg er litt enig med de andre som skriver at det sikkert er lurt å ta seg en pause herfra om man ikke kan bli glad på andres vegne... tror det er på tide da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...