Dua :o) Skrevet 11. juni 2006 #1 Del Skrevet 11. juni 2006 ...for nå er jeg sliten....snuppa har holdt det gående i hele dag. Har ikke sovet for det har vært for varmt. Hyla hvis jeg gikk 4 meter unna. Kløe i munnen. o.s.v o.s.v egentlig vært bedre å si hva som ikke har vært fælt for snuppa i dag. Hun blir så sutrete når det blir for varmt og da klarer ikke jeg å nyte god-været heller. Skal ikke klage på sommeren egentlig men huff stakkar snuppa. Så nå skal "mor i huset" slappe av til gangs.... Ha en fin kveld damer! måtte bare få ut litt "damp" og lette på trykket hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #2 Del Skrevet 11. juni 2006 Åååå kjenner følelsen ja. Her har det også vært en forferdelig sutrete dag. Spesielt i ettermiddag. Ingen ting er godt nok. Og her er ikke dagen over enda. Henger i armene til faren nå, og sutrer. Er nok varmen som tar på. Var ikke så sutrete i campingvogna, der var det litt kjøligere. Fælt å klage på varmen, men det plager nok de små. Kos deg i kveld Dua. Her skal mor i seng med en gang poden legger seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #3 Del Skrevet 11. juni 2006 Kjære Dua..... Stakar dere. Ikke greit for noen av dere dette, Håper dagen i morra blir bedre, Og du, bare sleng beina på bordet, og nyt kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 12. juni 2006 #4 Del Skrevet 12. juni 2006 det gjorde du rett i!! må tenke litt på oss selv også, av og til iallefall... håper dagen i dag har vært bedre for vesla, og mamma'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juni 2006 joda...det er varmere her i dag, men det har gått bra hittil hun sovna akkurat så jeg krysser alt jeg har om at hun må sove ei stund nå da... blir så mye triveligere i ettermiddag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 12. juni 2006 #6 Del Skrevet 12. juni 2006 her derimot har det vært alt for varmt for lillemann, sutrer og sover dårlig.. men men slik er det nå bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Bobsi Skrevet 12. juni 2006 #7 Del Skrevet 12. juni 2006 Skulle ønske jeg kunne gjøre det, men er alene i to uker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå