Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #1 Del Skrevet 11. juni 2006 I dag kikket jeg i speilet da jeg var kommet ut fra dusjen og ser at tissen min er blitt kjempe stor. Kjønnsleppene var små og tissen min stor. Er det bare meg eller? Jeg fikk helt sjokk....tenker meg at det er i forbindelse med alt blodet vi produserer, men har ikke sett det før i dag og har jo termin neste mnd.....kjekt om noen svarer slik at jeg slipper å høre med legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #2 Del Skrevet 11. juni 2006 dytt dytt dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #3 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg er og liksom "hoven" nedentil...alt ser liksom litt større enn vanlig ut...det var sånn sist svangerskap og, men det går over etterpå, trøst deg med det... tror det er både pga. økt blodtilførsel og at det er et økt trykk på bekkenbunnen...noe som er betydelig nå på slutten.... Har og venninner som har jkommentert det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #4 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg er også litt hoven der nede. Liksom litt mer bollete en vanlig. Har vært det lenge egentlig, så håper det går seg til når alt er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #5 Del Skrevet 12. juni 2006 Samme her. Kjennes litt hovent og som om det trykker litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimera Skrevet 14. juni 2006 #6 Del Skrevet 14. juni 2006 hoven jeg og. er helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå