Gå til innhold

usikker!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg tok en test på torsdag, der var det en krafig lilla strek og en lyserosa! den er positiv da kan ikke komme opp noen strek hvis man ikke er gravid? jeg har ikke hatt mensen siden 4 mai... slutta på p pilla for 2 mnd siden har gått på det i nesten 10 år, hadde aldri trodd det skulle skje så fort så var ikke særlig forbredt er gla men alikevel virker ting helt uvirkelig enda, noen andre som har det sånd?

Fortsetter under...

Hei og gratulerer.

Jeg har akkurat oppdaget at jeg er gravid selv, og min test viste en veldig svak lys rosa strek, akkurat som hos deg. Sluttet på pillen for 4 uker siden! Kjæresten min og jeg ville være helt sikker, så jeg har tatt hele 4 tester! (Gal? Jeg?) Styrken på streken varierte fra nesten ikke til sånn passe sterk, men alle var positive. Leste at nivået av det hormonet testen målte er høyest om morgenen, så det er lurt å ta testen da.

Damen på apoteket sa at strek er strek selv om den er svak, og du er nok definitivt gravid. De testene er ganske sikre. Det tar bare litt tid før det synker inn tror jeg. Som kjæresten min sa: "Det er jo bare en strek. Alle kan tegne en strek!"

måtte smile.. har det på samme måte som deg.. har brukt p-piller og p-sprøyte i til sammen 9 år, og trodde heller ikke at jeg skulle bli gravid sååå fort.. men joda.. har ikke fådd no termin, men hvis mine antagelser er rette , så er jeg ca 10-11 uker.. og det vil bety at jeg ble gravid på første EL... og i tillegg er jeg ganske overvektig.. så jeg har faktisk veldig vanskelig for å tro det ennå... skal på UL om 2 dager... (privat, mama stork) for å se hvor langt jeg er på vei.. håper jeg er 11 uker.. hadde vært litt deilig.. de eneste symptomene jeg har hadd, er trøtt og sliten. + litt krøll på magen den siste tiden nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...