Gå til innhold

Isj og usj i morgen er det eksamen


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

i medikament regning! Kan pensum og skjønner alt men en må ha 100% riktig for å bestå hehe Fort gjort å gjøre en liten feil når en føler at en kan ting..... Er sliten etter en lang dag utei sola med lille gutt på 16 mnd og begynner å føle meg litt uggen på kveldstid så lese lysten er ikke på topp hehe............. Men til onsdag er det praktisk/ muntlig eksamen og så er det sommerferie til slutten av august!!!!!!!!!!!!!

JIppi!!!!!!!!!! Hilsen over lykkelige gravide meg som tar i mot kvalme og alle andre plager med et smil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, vet akkurat hvordan du har det... :-) Jeg har eksamen i sykdomslære og farmakologi om 2 dager... håper jeg står :-)

Har forresten hatt medikamentregning, og kan berolige deg med at oppgavene er ganske greie og enkle... så regner med det har gått bra for deg i dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er kjempetøffe som står midt i eksamenspes med småbarn og knøtt i magen og sol, varme og kvalme.... you go girls!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var mye enklere å lese til eksamen til jul... no når det er sol ute så har jeg bare lyst til å være ute med småen og nyte det, men er bare et par dager igjen no, så får holde ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en fin tanke å holde på :) Til helga er du fri, fri, friii til å nyte livet, sommeren og småttisene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...