Gå til innhold

August: åndenød?


mamma til 2 i august

Anbefalte innlegg

Jeg puster som en hval fortiden, noen andre som er plaget med åndenød, tung pust? Har riktig nok ikke fått trent særlig mye pga. bekkenløsning, men er det kondisjonen som er sååå dårlig? er ikke spesielt stor heller,ligger under den røde streken......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte. Går turer og holder meg i bevegelse men allikevel puster jeg som en hvalross! Tungt å trekke pusten. Tror det er ganske vanlig å ha det sånn? Har ikke noe med kondis å gjøre ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, så det er ikke bare meg altså?

Det var godt. Noen ganger springer jeg opp trappene flere ganger, andre ganger holder det al jeg reiser meg fra en stol og har TENKT å gå opp trappenen.

Skikkelig hyperventilering, det er så plagsomt. Men slik blir jeg med en gang jeg blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være kondisen som svikter...Lungene våre blir jo skvist for å gjøre plass til babyen, så lungekapasiteten blir stadig litt mindre...Se den animasjonen på på babyverden.no og se på organene rundt babyen så ser du at de får mindre og mindre plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off a meg...ja eg klare nesten ikje sitta rett opp å ner lenger...for beibien presse så sinnsykt opp i lungene at eg kje får pusta....

når d gjelde trappå så e di 15trinnå så utroli lange nå...:) må ha ein pause halveis:) menmen folkens...me får bare ta d rolig...åsså ta den tiå me trenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heilt vanleg. har hatt det slik i alle tre svangerskapa mine

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...