Gå til innhold

Spør her også jeg... tempe etter EL ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tempet meg frem til El ( tre siste dagene en stigning på 0,3 - 0,6 ) Skal jeg fortsette å tempe frem til IKM, og hva skal jeg evt se etter da ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du skal fortsette å tempe. Hvis tempen faller igjen ca. 14 dager etter EL så må du regne med at mensen kommer, men så lenge den holder seg høy kan du være gravid.

Skrevet

Det med at tempen bør holde seg høy for at du skal være gravid stemmer ikke alltid. Temperaturen min sank i to dager (tror det var dag 12 og dag 13 etter el), men jeg er nå 9+3 så jeg er gravid :o) Har t.o.m. vært på tidlig ul for å sjekke babyen siden jeg har hatt sa tidligere...

Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar :-)

Ja, da temper jeg videre...

Spennende...

:-)

Skrevet

Glemte å skrive at tempen min hoppet opp igjen på etter-el-nivå etter de to dagene med lavere måling...

Lykke til!!

Skrevet

Hvis du får en liten temp "dupping" ca 7-10 dager etter EL så kan det være et tegn på at spiren har festet seg.

Skrevet

Med denne "duppingen" - mener du at tempen skal stige eller synke da etter 7-10 dager?

Skrevet

ifølge ff kan begge deler vere tegn på dette :)

Skrevet

Oki, 6 dager siden el nå, så får se hvordan tempen blir de neste dagene. Spennende dette :)

Skrevet

men det er ingen garanti :) behøver ikke bety graviditet, men det kan være en indikasjon! Det er heller ikke "nødvendig" for at du skal være gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...