to små, nr.3 på vei <3 Skrevet 11. juni 2006 #1 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei Har dere noe kunnskap om hva en kan smøre seg med for å unngå "strekkmerker" når kroppen(magen) begynner å vokse? Litt teit sp.mål kanskje,det er jo langt ifra det viktigste med graviditeten, men hvis det er noe en kan gjøre for å holde huden fin, så skader det vel ikke å prøve? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #2 Del Skrevet 11. juni 2006 jeg tror personlig at dette er ikke så mye å gjøre med, men har hørt at noen smørrer seg in med babyolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små, nr.3 på vei <3 Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juni 2006 Takk for svar:) Du har nok rett i det. Vi har jo alle forskjellige hudtyper, så noen får det og andre ikke:) En får vel bare vente å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og bøllegutta!! Skrevet 11. juni 2006 #4 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er jo underhuden som sprekker så jeg tror ikke smøring har så mye å si men det skader jo ikke å smøre magen med vanlig fuktighetskrem hver kveled : ) Tror det er mye arvelig det med å få strekk merker eller ikke. Jeg slapp sist selvom jeg var stor som et uvær og håper jeg slipper denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå