Gå til innhold

Juni: Poden vår har også kommet til verden!

Anbefalte innlegg

Fredag 9 juni kom junior til verden. Han ble tatt med keisersnitt og veide 3220g (lengden ble ikke målt da han lå i seteleie og de ikke ville strekke ut bena) men han er 33 cm fra hodet til stumpen.

Det hele gikk utrolig bra og vi er allerede hjemme igjen hos resten av familien!

Fødselshistorie kommer om noen dager!

Fortsetter under...

Det gikk kjempe bra. Selve operasjonen var litt værre enn sist, da jeg fikk veldig lavt blodtrykk (da etterfulgt av sterk kvalme og brekninger), hjerteklapp og ble kortpustet så jeg måtte få oksygen. Det var et par ganger der hvor jeg trodde min siste time hadde kommet, men anestesi assistenten var kjempeflink og "hjalp" meg hele veien. Så alt i alt gikk operasjonen bra også.

Jeg har hatt utrolig lite smerter, mistet "lite" blod 400 ml (i motsetning til 800 ml sist), så jeg var ganske så pigg nokså raskt etterpå. I går kveld begynte jeg å kjenne at jeg gjerne ville hjem, så jeg snakket med JM som mente det var i orden i og med at jeg hadde vært igjennom dette før, samt at det var veldig stort trykk fra føden (lite plasser). Derimot er de nok kanskje mer tilbakeholden dersom du er første gangs.

Du har ikke så mange dagene igjen heller du nå, så du må ha masse lykke til på onsdag. Håper du kommer deg like fort på bena som meg, for da går alt så myyye enklere :o))

Nå derimot sitter jeg med sinnnsyk melkespreng. Venter på at venninna mi skal våkne så jeg kan jogge bort og få pumpa mi som hun har lånt. Poden har jo ikke mulighet til å ta unna og jeg fleiper ikke når jeg sier de er som store honningmeloner og helt ufatterlig vonde. Har jo holdt småttisen oppe halve natta for å få han til å amme, men det er vel litt begrenset hva denne lille kroppen klarer å få i seg. Kl må bare forte seg å bli 8 for da tar jeg sjansen på å ringe bort - det er lenge å vente nå, au au. Men noen plager skal man vel ha - har jo fått verdens skjønneste lille gutte tass :o)

Uff, hørtes litt skummelt ut under selve operasjonen... Men d gikk jo helfigvis bra da:-) Tenkte nok d var fordi du har vært gjennom dette før at du fikk dra så tidlig. Høres deeeeeilig ut å være i så fin form så rask! *Banke i bordet*

Kjenner på kroppen at d nærmer seg for meg nå ja! Litt sånn skrekkblandet fryd! Sommerfugler i magen. Gleder meg noe vanvittig til å få se den lille jenta mi!!! Men gruer meg til selve oppholdet på sykehuset.... Er jo en helt ny situasjon for meg. Knapt vært hos lege før jeg ble gravid, og nå skal jeg ligge på sykehus i flere dager... Ja ja. Går helt sikkert fint d også:-)

Håper du har fått i pumpa:-) Kanskje jeg bør sterilisere min før jeg drar på onsdag, så er den klar i tilfelle mine også blir like sprengte:-) Er jo nok melk allerede nå så....

Kos deg med den lille gutten:-)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...