Gå til innhold

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har røyket en del de to siste dagene..

Anbefalte innlegg

Mistet bestemoren min i går og onkelen min idag!

Bestemor døde av kreft, vi visste at det kom til å skje en av de nærmeste dagene.. Men det var allikavel tøft når det først skjedde! Vi var å sa hadet ogsånn til henne på fredag, og i går kveld klokken kvart på elleve sovnet hun inn.

Idag ble jeg vekket av at moren min var helt fra seg.. Onkelen min hadde vært ute på joggetur, da han falt om og døde! Vet ikke helt av hva enda, er ganske nytt for oss.. Tante er fortsatt på sykehuset!

Vet at dette ikke er noen unnskyldninger.. Men jeg føler meg bare så på trynet, og jeg får så dårlig samvittighet ovenfor babyen min i magen!

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget.. Følte bare at jeg måtte få lettet litt på trykket her! Det er så fælt av meg å sitte her å røyke og gjøre ting enda verre..

Fortsetter under...

Uff så leit! Kondolerer så masse... Ikke ha dårlig samvittighet for at du har tydd til røyken nå, jeg startet igjen når jeg ble alene og ting ble lit for tøffe å takle. Men nå har jeg vært uten røyk siden fredag formiddag så det går nok bra med røykinga skal du se.. Prøv å tenk positivt, ikke la de tunge tankene overskygge alt det andre :) Tenker på deg!

Stor trøsteklem fra

Uff noe saa trist :( Blir helt paa gaaten jeg!!

Men ikke tenk paa det med r0yken, som sagt ovenfor, alt er ikke ugjort!!

Jeg hadde ogsaa en utskeielse i et par dagen da verden falt sammen, men naa har jeg vert r0ykfri i en uke igjen! Ikke alt haap er ute jenta! Og se paa den daarlige samvittigheten din som noe positiv :) Kanskje den kan hjelpe deg vidre!

Sånn!

Nå er begge begravelsene overstått, det var veldig tøft! En på lørdag og en i dag.. Men nå er det over og det samme gjelder mitt "tilbakefall" her!

Jeg har hatt denne uken hvor jeg har røyket en god del! Er ikke noe jeg er stolt over, langt i fra! Men det har vært en vond uke og det har vært mange rundt meg i sorg, det har vært vanskelig å vite hva en skal si og hva en skal gjøre til en hver tid, det har vært mange tårer og mye savn! Og dumme meg tydde til røyken.. Men nå er altså begge begravelsene over! Og en ny og røykfri uke kan starte! :)

Wish me luck! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...