Gå til innhold

redd!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei! jeg hadde siste mens 1 dag 3 mai, hvor langt på vei er jeg da, er 1 gang jeg er gravid! hørt så masse om spontan abort, hvordan merker man det går jo rundt å er redd for det hele tiden... mange venninner som har mista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har hadd det på samme måte.. og er fortsatt redd... min 1 også.. du kan se på forumet 1. gangsdebatten.. der har jeg skrevet et innlegg som heter redd.. og flere andre som har skrevet til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du er 5 uker og 4 dager på vei:)

Nesten det samme sm meg, jeg er 5+7

Du må ikke bekymre deg, dette kommer til å gå bare bra:) Ikke ta sorgene på forskudd ihvertfall.

Prøv heller å glede deg over dette mirakelet:)

Gratulerer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du er 6+4 i dag. Gratulerer!!

Ikke hør på alt om spontanabort, sjansen er liten den. Tenk heller på alle svangerskap det går bra med og alle friske barn i verden!

Spontanabort merkes med vaginal blødning og magesmerter.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk, syns det er så rart med tanken på at det er noe som skjer inni meg, har du mange symtomer? jeg har sinnsykt ømme bryster og litt småkvalm. ellers føler jeg at jeg går mest inni en fjern uvirkelig tåke! gratulerer så masse til deg også;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke no særlige symptomer.. er trøtt og sliten.. og har fådd avsmak på søtsaker.. ellers er det ikke no særlig.. ikke øm, og ikke kvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...