Gå til innhold

Oktober: Noen fra Stavanger omegn....??


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Heisann.

Lurte på om det er noen fra Stavanger i Oktoberklubben.

Det hadde vært så kjekt å kunne lage oss en liste over de som er ifra dette området som har termin i Oktober.

Kanskje noen av oss treffes på sykehuset???Det er litt rart å tenke på.

Kanskje vi kan lage til ett treff etterhvert der vi kan utveksle litt erfaringer? Kanskje møtes på en kafe??

Uansett så er det kjekt å vite hvor mange som har termin i Oktober som er fra Stavanger.

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!!

 

Eg e fra Randaberg og ska ha vår prinsessa 12 oktober!!! Syns og det hadde våre kjekt å ha kontakt me de me gjerna komme t å ligga på sykehuset med!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:0)

Kom på at eg glemte å skrive terminen min....Den er satt til 16 Oktober på ultralyd og vi fikk vite at vi venter en gutt denne gangen.Fra før av har vi ei herlig datter på 3 år.

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 24 oktober, dette er min første. bor rett utenfor stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin i oktober 11. Det blir gutt. Blir gjerne med i Oktoberklubb (og bor i Stavanger self)

 

Jeg har ingen barn fra før, og er fortsatt i 100% jobb, så jeg kan bare kvelder og helger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vente vistnok ei litå jenta, e 26 år og bur på Gausel. Har termin 23. oktober og venter den første : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg bor også på Gausel. Er 25 år og venter mitt første barn med termin 15.oktober:) Hadde vært kjempekoselig om alle i Stavanger omegn i oktoberklubben kunne møttest å gå på kafe. Håper vi får det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:0)

Så kjekt å se at det var noen fra Stavangerområdet her i Oktoberklubben. Me ska nok få te ett treff litt senere.

Må bare finna ut en dag som passer da og det er ikke alltid så lett.

Hva med å ta det i forbindelse med en helg....En Lørdag eller Søndag???

Uansett så kan det jo være litt kjekt å komme med noen forslag på forskjellige aktiviteter eller tilbud som finnes i Stavanger omegn...

Jeg skal blant annet begynne på svømmetrening for gravide som begynner fra høsten av....det blir ca i midten av August.

Dette holder til på Stavanger Sanitetsforening som ligger rett ved Tjensvoll.Dette vil jeg anbefale dere til for jeg har god erfaring på dette fra mitt forrige svangerskap.

Jeg skal også begynne på yoga for gravide som holder til på Yogahuset som ligger i løkkeveien. Her kan man velge om man vil ha klippekort,helgekurs eller 8 ukers kurs.

Gleder meg veldig til dette fordi dette er elt nytt for meg:0)

Håper dere får en fortsatt fin kveld.

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

22år og bor på tasta. jeg for prinsesse!! vil gjerne bli kjent med nye folk på sykehuset...har skrevet innlegg i 2trimester oxo...termin 22.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei. Eg e 33 år, fra sandnes, og vente mitt andre barn 23. okt. Har en gutt på 6 1/2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg bor på sunde og skal ha en gutt 9.11. hadde vært veldig koselig å bli kjent med noen som er i samme situasjon.jeg har bare bodd i stavanger siden nov. i fjord, så jeg kjenner ikke så mange her.... er ikke den som får lettest kontakt med folk heller. har også tengt å begynne med svømming for gravide! men syntes d er litt skummelt når jeg ikke kjenner noen! vet noen hva d koster???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bolla pigsvin. jeg vil også begynne på svømming for gravide. aner ikke hvor mye det koster, lurer på dette selv?? finnes det i stavanger området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Helene85 og alle dere andre i Stavanger omegn:0)

 

Jeg har gått på "svømmetrening for gravide" i mitt forrige svangerskap og vil anbefale dette på det sterkeste...Da var det en svømmeklubb som het delfinen som drev med dette, men hun har nå sluttet.Nå er det ei som heter heter Kjersti Lerang Rosnes som har "svømmetrening for gravide".Tlf:98651072.

Jeg har allerede meldt meg på. Det begynner i midten av August og prisen er 80 kroner for hver gang, og det er slik at når man melder seg på så må man betale frem til termin,men det er absolutt verdt det.

Treningen holder til på Stavanger sanitetsforening på Tjensvoll- Magnus Karlsonsgt.11.

Håper jeg treffer noen av dere her:0)

 

God klem fra meg til dere.

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tonerø! Melder du deg på svømming på det telefonnr du la ut?

Hvordan er svømmetreningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sjønnassen:0)

Du melder deg på gjennom det telefonnummeret jeg oppga og da snakker du direkte med hun som driver svømmetreningen.

Nå vet jeg ikke helt hvilket opplegg Kjersti har men jeg regner med at det er ganske likt den svømmetreningen jeg var på i mitt forrige svangerskap......Det er på samme stedet.

Da hadde vi litt bakgrunnsmusikk der vi under vann hadde en kombinasjon av vannaerobic(strekk og bøy/hopp og sprett).

Vi hadde også litt ballspill og mot slutten av timen lå vi på en stor badematte der vi førte hverandre rundt i vannet med rolig bakgrunnsmusikk....Det var bare så utrolig avslappende.

Håper du og andre melder seg på.

Kanskje ses vi og du/dere må bare spørre om dere lurer på noe så skal jeg svare så godt jeg kan:0)

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...