Gå til innhold

Trodde det var bra å trimme litt jeg...

Anbefalte innlegg

Har i dag vært på en herlig fjelltur i rolig tempo og med gode sko. Det gikk fint hele turen, men siste 15 min kjente jeg at det stakk litt i leddene bak på halebenet. Dette har bare blitt verre i løpet av dagen og verker nå skikkelig. Jeg som tenkte å trimme litt slik at jeg ble i form til fødsel... ikke sikkert det var så lurt. Heldigvis bruker mine bl plager å gi seg etter en god natt søvn. Håper det holder stikk i dag også siden jeg skal på jobb i morgen......

Fortsetter under...

Har funnet ut at jeg må stoppe med en gang jeg får litt vondt når jeg er ute og går, så lange fjellturer har jeg holdt meg unna. Har prøvd det noen ganger, men blir det for langt, tar det lang tid før det går tilbake, så jeg sørger nå for at det er lett å komme seg hjem. Har sikkert med at vi er litt "løs" i bekkenet, og at det kan bli litt vel mye strekk på sener og muskler.

Var ute i båt i helga (herlig vær!), men måtte tråkke litt langt for å komme meg på land, og kjente at det strakk virkelig midt foran! La meg ned en times tid, med beina samlet, og det gikk heldigvis over. Håper du blir bedre til i morgen. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...