Gå til innhold

hvor mange synes dette er idiotisk??

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter fra før, men jeg og pappaen flyttet fra hverandre for et år siden. Vi har vært enige om å fortsette å være sammen, og forholdet har både sine oppturer og nedturer. Eg ble gravid ved uhell i vinter og hadde en SA. Vi gledet oss begge over graviditeten og det var forferdelg å miste. Nå har vi bestemt oss for å forsøke å bli gravide igjen. Jeg har fått blandede reaksjoner fra de jeg har pratet med, og jeg lurer på om det virkelig er så ille?? Hvis vi begge ønsker et barn til med hverandre nå, uavhengig av hvordan det går med forholde vårt i fremtiden, hva er egentlig problemet da? Det optimale ville jo vært at forholdet var perfekt, men hvis begge vil ha et barn til og en søster eller bror til jenta vår...? Kanskje det bare er vi som tenker sånn, men..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5323913-hvor-mange-synes-dette-er-idiotisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mm..litt vanskelig og svare på dette innlegget synes jeg.Men mener at det er opp til dere.Dere kan sikkert finne den fine tonen det er gange var og funker ikke det så gjør dere vel det beste for ungen allikevel.Vet om en slik situasjon,noen jeg kjenner hadde en dattaer og moren ble gravid igjen og en dag kom faren hjem og så at han ikke var glad i henne(moren)og de flyttet fra vær andre.Men etter at jenta ble fått så ble de mer og mer sammens og nå er de en familie på 4.

Mener at dette er helt opp til dere selv.

Veit du hva? Jeg syns du skal gjøre det som er riktig for d e g og d e r e! Det er så tyyyyypisk at folk skal komme med negative holdninger når det gjelder ting som er "litt på kanten".

Eeeeer det virkelig så uvanlig dette?

Ref. Ross&Rachel hihi....

Annonse

Til begge dere 2 anonyme!

Enig med de andre som har svart her; gjør det som er riktig for DERE og GI BLAFFEN i alle som på død og liv må mene&synse noe om alt som i deres øyne er litt utenfor A4-normalen.

Er så uendelig lei folk som må gi "gode råd", skravle og spre sladder om alt som faktisk ikke angår andre enn akkurat de(n) det gjelder!!

Det viktigste her i livet er å gjøre de tingene vi sjøl syns er riktig, og være sånn noenlunde fornøyd med valgene vi tar. Lykke til begge to!

Annonse

Det er jeg veldig eni i, men jeg tror faktisk en eventuelt ny baby vil gjøre at jeg vil ønske å være mer sikker før jeg eventuelt flytter sammen med han igjen.. Jeg vet at jeg må ha et stabilt liv for å ha det bra, og dette anser jeg som enda viktigere i forhold til en eventuelt graviditet og baby. Dette gjør jeg absolutt ikke for å redde forholdet (selv om sikkert mange kommer til å tro det) men fordi det er det som føles mest riktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...