Gå til innhold

Titt-tei, så vidt jeg tør..


*hildemor*

Anbefalte innlegg

Hei alle dere på 1.trimester.

 

Jeg hiver meg med skrekkblandet fryd inn her med dere, tok test igår og er 5+2 idag. Kan knapt tro at jeg (vi) har vært så heldig:) Hadde en sa i april, og ble altså gravid igjen på første forsøk etter den.

 

Nå håper og ber jeg om at frøet graver seg godt fast med den intensjon om å bli der til 9 februar.. Kommer nok til å være en god del her inne på bim sine sider, godt å dele noen erfaringer.

 

My best to you :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Gratulerer så mye:) Har selv vært her inne så og si hver dag siden jeg fant ut jeg var gravid. Veldig nyttig og kjekk side.

Lykke til videre med spiren din:) Og nyt svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER til deg (og til meg..:)) jeg har termin samme dag som deg ifølge min beregning... Har visst det noen dager nå, det blir kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 9 ferbruar !!

Vi får bare slappe av å nyte å være gravide:)

Dette går bra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye.Du må bare glede deg over å være gravid, ikke ta sorgen på forskudd.Det sies at vi i igjenomsnitt mister 1, da har du brukt opp din!!!!

Kos deg!!!!Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:) gratulerer så masse jeg er gravid for 1 gang tok test på torsdag og har regna ut her at jeg har termin den 10 februar! jeg tror det nesten ikke selv engang.. jeg slutta på pilla for 2 md siden hadde gått på den i 10 år, trodde det skulle gå mye lenger tid.. så det var ikke planlagt! men nå klarer jeg ikke tenke på noe annet, bløanding av glede og skrekk! blir spennende fremover:) lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hildemor! Håper det går bra denne gangen! Jeg hadde en SA 1 juni og vil gjerne få oppleve å bli gravid igjen umiddelbart, har forsøkt i snart 3 år nå! Hvor lenge etter SA`en testet du positivt? Visste du ca. når du hadde eggløsning eller ble du gravid uten å "planlegge" det?

Det går nok bra med deg nå. Sjelden man opplever to SA`er etter hverandre. Lykke til med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tinna :)

 

Jeg hadde et svakt plusstegn på testen da jeg tok den hjemme selv. Begynte å blø bare noen dager etterpå, og gikk til legen omtrent 3 dager etter det igjen; allerede da viste testen negativt..

 

Jeg har etterhvert lært å kjenne på kroppen når jeg har eggløsning, litt sånn svak mensmurring i magen. Kjente det godt denne gangen også, og jammen ble det klaff! For meg ble sa-blødningen som en vanlig mens, og eggløsningen kom dermed til forventet tid..

 

Håper det blir fulltreffer for deg også, har lest at kroppen hormonmessig er veldig klar for å bli gravid rett etter en sa. 3år er lenge å vente, du skal se den sitter nå :) Lykke til, skal sende deg en liten varm tanke..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...