Gå til innhold

Dere som har greie på vogner....

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp nå!

Har en liten gutt som blir to i oktober, omtrent samtidig som han blir storebror. Vi må kjøpe ny vogn nå i sommer, har bare en liten trille. Jeg ønsker meg en lett, stabil, solid kvalitetsvogn som vi kan bruke til prinsen nå, og senere ha mykbag til nestemann i. Vi bruker veldig sjelden kollektivtrafikk. Vogna vil bli brukt daglig av minsten til vinteren, men bare på korte turer. Å kjøpe dypvogn/hardbag er ikke så aktuelt, tror jeg.

Vil helst kjøpe brukt.

Hva kan dere anbefale? Og hva slags pris vil dere si er en grei pris på en brukt vogn av den typen?

Noen modeller/typer dere absolutt vil styre unna?

Veldig takknemlig for (mange) tips....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5323870-dere-som-har-greie-p%C3%A5-vogner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du sier at hardbag/dypvogn ikke er aktuelt for deg- vil jeg nevne Teutonia Mistral med teutonia softbag. Den softbagen er forholdsvis romslig. Dessuten er vognen ganske enkel og lett og grei, og ok som sportsvogn til eldre barn også. Ville ikke gitt mer enn 3000 kroner for det brukt.

(Men har hatt denne løsningen selv og var misfornøyd pga av for dårlig plass til babyen. Ville derfor personlig valgt en duo-vogn, noe jeg også byttet til. Fikk en Brio Duo med alt tilbehør, også inkl søskenbrett for bare 500 kr, et skikkelig røverkjøp. Så hvis du vil ha litt bedre plass til babyen din så vil jeg anbefale deg å se etter en feks Emmaljunga duovogn. Den er kanskje ikke lettest i verden men den har helt klart veldig god plass for vinterbarn, samtidig som den har god sitte og liggekomfort for den eldste. Har blitt mer og mer oppmerksom på barnas komfort i vogner jeg, så får det heller være at de er litt tyngre å løfte og tar litt større plass sammenlagt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...