Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Hei... Er det noen som har blodårer på kjønnsleppene? Jeg har klumpete blå tykke årer og det sprenger. Lurer på om andre også har det og om det er normalt før jeg kontakter lege.
haater husarbeid Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Har hørt om gravide som får åreknuter på kjønnsleppene ja, men ikke hatt det selv. Det er nok ikke vanlig, få legen til å se på det du! Høres vondt ut
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Heisann:) Jeg har det semme som deg. Det er ikke unormalt, har snakket med legen min og jordmor om dette. Det vil mest sannsynlig forsvinne etter fødselen. Jeg spurte også om det var fare for at de skulle sprekke under fødselen, men det hadde jordmor aldri opplevd eller hørt om. Hun sa jeg ikke skulle bekymre meg for det. Det er ubehagelig og vondt! Jeg fikk det ganske tidlig i svangerskapet, har også masse blodårer på venstre fot... Høyre er ikke så ille. Du kan sikkert nevne det for legen din, men jeg tror ikke du trenger å ta kontakt pga det. Bare sørg for å få sitte/ ligge med bena høyt noen ganger i løpet av dagen, da letter presset litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå