Gå til innhold

Farget utflod/spotting rundt ikm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen av dere som hadde farget utflod, spotting rundt ikm.. og var gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. jeg hadde noe lignende rødlig utflod i noen dager på rad i uke 4.

Trodde det var mensen som kom,men nei..

nå har jeg mye utflod, men det sies at dette er helt normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 4+3 og blør bittelitt - truseinnlegg nivå, men har vært noe i flere dager. Startet dagen etter IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.. Har hatt bittelitt, det er bare på papiret og syns ikke i truse innlegg... Har vært sånn rundt ikm, nå er jeg over ikm, og det har ikke vært noe de siste dagene.. Har ikke testet så jeg vet ikke om jeg er gravid.men får kanskje ta en test hvis ikke mensen kommer til uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

Er det brun utflod du snakker om ? jeg har hatt det i to dager nå, men venter ikke mensen før neste fredag, det er såpass mye at jeg må gå med truse innlegg, synes det er litt tidlig å begynne å spotte nå...jeg har også hatt litt friskt blod i utflod ettter sex, men det forsvinner med en gang. Når begynte du å få farget utflod ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt farget utflod rundt ikm, og ble engstelig da jeg tidligere har hatt MA, så jeg fikk testet hcg, med en ukes mellomrom. Hadde en flott stigning. Regner da med at det var festeblødning. Skal til UL på onsdag.

 

Går nok bra, slapp av, det er det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...