Gå til innhold

Babyface eller Mimas :-)

Anbefalte innlegg

Mye rart man skal lure på ja :-). Jeg lurer på noe ang en venn av meg. Vi har vært gode venner i mange år, eller kanskje mer enn det sånn innerst inn, men vi har aldri vært kjærester. Vi har partnere begge to. Til tross for dette, har vi alltid hatt god kontakt og visst hvor vi har hatt hverandre. Nå er det noe som har forandret seg, men jeg vet ikke hva. Han svarer ikke på meldinger osv fra meg, og jeg er så lei meg. Innimellom ser jeg på han som den perfekte livspartner fordi vi passer så godt sammen. Føler han ingenting for meg mer, eller er det noe som har skjedd? Kommer vi til å miste kontakten? Uff, er litt trist akkurat nå. Ser dere noe rundt dette? Blir utrolig takknemmelig for svar!!!

Jeg er født 25.04.78, han er født 01.02.73...

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5323709-babyface-eller-mimas/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg får opp at samboern hans kan ha funnet ut av dette og dette har hun ikke likt noe særlig, får opp at hun kan ha bedt han velge og at han har valgt henne framfor deg... får opp at han har tenkt på at du har partner og han har ikke villet ødelegge noe mellom deg og samboern din... han er mellom barken og veden, men føler at han kommer til og ta kontakt igjen når ting har roa seg ned... lykke til, føler me deg...

Hm, ja, det kan hende det ja. Vi har ikke gjort noe galt da, men vi har god kjemi så det er lett å bli sjalu på oss kanskje. Mannen min er ikke det, heldigvis, vi er helt åpne om dette. Trodde kanskje dama hans har blitt gravid eller noe... Og du har rett, han vennen min har vært redd for å ødelegge ekteskapet vårt. Dette har plaget han en del. Håper han tar kontakt etterhvert, han betyr veldig mye for meg, selv om jeg ikke kommer til å gå fra mannen min :-).

Kan jeg spørre om noe annet? Har spurt nattinatt om når jeg får meg "ordentlig" jobb, og hun sa august... Ble ferdigutdannet i november, men det er vanskelig å få seg jobb da vuttu, og det begynner å se mørkt ut økonomisk...

Ser du noe på jobbfronten? Er det håp? Og ser du hva jeg kommer til å jobbe med? :-). Maser fælt jeg, men er så bekymra :-/.

Hi hi, tusen takk skal du ha!!! Krysser fingrene for at du har rett, det har nemlig vært en del jobber å søke på i det siste. Det er nesten for godt til å være sant om jeg skulle få meg jobb! :-)

Så vil jeg bare si at det er kjempeflott at du bruker så mye av tiden din på å svare på utrolig mange spørsmål fra bekymrede mødre rundt omkring i Norges land! Dere spådamer er noen hverdagshelter! ;-)

Ønsker deg en riktig god sommer!

Stor klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...