Gjest Skrevet 11. juni 2006 #1 Del Skrevet 11. juni 2006 40 days to go... Det er flere grunner til at jeg har grudd meg til denne dagen, blant annet: * Min mann har bare lyst på to barn så det er muligens siste gang jeg går gravid. Stortrives som gravid, så det er litt vemodig å tenke på * Gruer meg til fødselen. Har pratet mye med jordmor om det ettersom jeg hadde en tøff fødsel sist, men det hjelper liksom ikke. Får litt hetta når det nå nærmer seg med stormskritt... Har hatt en fæl dag ellers også i dag. Sov dårlig i natt og har vært slapp og kvalm i dag samtidig som jeg har hatt mye kynnere. Lille prinsessa mi danser fortsatt rundt og jeg lurer på om ho snart har tenkt å parkere seg med hodet ned i bekkenet mitt? Saltomortale stadig vekk der inne enda. Ja, ja. Ha en fin dag alle sammen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #2 Del Skrevet 11. juni 2006 Gratulerer... Er det en spesiell uke en er høygravid eller når det er 40 dager igjen...eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #3 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg har forstått det sånn at en er høygravid når det er 40 dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. juni 2006 #4 Del Skrevet 12. juni 2006 jeg kommer etter i morgen, har 41 dager igjen i dag! Kan ikke tro at tiden går så fort, det er helt vanvittig!! Nå nærmer det seg virkelig her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå