Gå til innhold

Jeg blør :(


skrulla73*17pp*

Anbefalte innlegg

Begynte idag å blø litt, er 5+2 uker på vei...

Hvor stor sjanse er det for at jeg ikke mister?

Hvordan kan man kjenne igjen en SA???

Har litt vondt i korsryggen og ellers vanlig mensenvondt.

Har ringt legevakta, men de kan ikke gjøre noe..ting måtte bare gå sin gang.

 

Er så lei meg nå, bare griner... Er det noen som har opplevd dette og som

det har gått bra for alikevel??

 

Skjønner vel at jeg må se sannheten i øynene at jeg mister babyen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver i håp om å oppmuntre deg litt. I mitt første svangerskap begynte jeg å blø i uke 5. Ikke kjempemye, men ca en spiseskei eller noe sånt.. Jeg ringte også legevakta, og fikk komme på ultralyd. Der kunne de desverre ikke se noe, det var visst for tidlig til det. Jeg fikk ny time om to uker, og det var to forferdelige uker med mye grining og sorg.. Men i uke 7 kunne vi se et lite, friskt og levende "frø", som akkurat nå ligger i senga si og sover i rommet ved siden av..

 

Det er ganske så vanlig å blø, ikke ta sorgen på forskudd. Men er det like mye som en vanlig mens, hørest det litt værre ut. Slik var det nemlig da jeg hadde en sa nå i april. Ikke så mye smerter da, men mye blod.

 

Veit du har det vondt nå, kjenner meg igjen.. Men ønsker deg lykke til, det kan så absolutt går bra.. Sender deg gode tanker og en liten bønn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen har mens fordet om de er gravide. vet om ei som ble gravid med tvillinger.. med 3 ukers mellomrom... ble gravid, men fortsatte med eggløsning, så ble hun gravid på nytt.. 2 eggede tvillinger da, så klart.. men det er vell 1 av 1billion sjangse da.. men, kan hende du bare har mensen... det hadde vennina mi også.. så, ikke ta sorgene på forskudd, og kontakt heller lege med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da!! :-( skjønner godt at du er redd og lei deg nå!! Sender deg en stor trøsteklem!!!

 

Men det er ikke helt uvanlig at noen blør litt i begynnelsen av svangerskapet uten at de aborterer av den grunn. Har ikke opplevd det selv (bank i bordet!), men har tre venninner som alle hadde blødninger de første ukene, men som likevel fikk sunne og friske barn etter fullgått svangerskap.

 

Håper alt går bra for din del også!! Krysser fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp helt av, dette er helt vanlig.jeg gjode det samme, men tok det greit, for legen min hadde fortalt meg på forhånd at dette kunne skje.

å vanligst i uke 4-5:) så bare ta det helt rolig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all trøst og omtanke!! Det varmer!

 

Blør som ved vanlig mensen nå :(

Skal ringe fastlegen min i morgen og høre litt med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Vi er i samme båt! Er 5+4 uker på vei og har den siste uke blødd litt. Har tatt blodprøver med to dagers mellomrom for å se om hcg-nivået har steget eller sunket. Får beskjed i morgen! Dette har vært en laang helg med mange tanker og følelser.

 

Føler veldig med deg og håper det går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er veldig lei deg. Det samme har skjedd meg også og legen sa at det var veldig vanlig at man mistet tidlig. Mye vanligere enn de fleste vet om siden ikke alle tester og oppfatter det som en forsinket mens. Jeg ble gravid måneden etter. Det er vanskelig å trøste deg nå, men du vet at du er fruktbar og denne gangen var det sannsynligvis ikke ment å bli noe. Og tross alt bedre at kroppen din skjønner det tidlig. Du ser lysere på ting snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå må jeg først si at jeg har hatt en SA og en frisk vakker prinsesse av en datter. Med henne hadde jeg ingen blødning i det hele tatt.

 

Men under SA hadde jeg så store blødninger, at jeg fylte en nattbind fra jeg ringte legevakt til jeg var der i underkant av en halv time. MASSE frisk rødt blod. og av det jeg leser av det andre har skrivet. så tror jeg at litt blod trenger ikke bety no. Kan være festeblødning som noen kaller det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninde som har blødd noen ganger gjennom svangerskapet ,utenatt det har vert noe galt.Nå er hun i uke 38 og alt er vel med mor og barn,Ta kontakt med legen din i morgen ,og få en sjekk om det er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...