Gå til innhold

Emmaljunga eller Tautonia????

Anbefalte innlegg

noen som vet om det er stor forskjell på størrelsen på disse sammenlagt? vil ha litt bedre plass i bagasjen:) (og lengter etter ny vogn!) jo også lurer jeg på om noen vet om det er stor forskjel på plassen i kurven under, syns den på Minstralen kanskje er litt liten?? ellers har jeg sett på 3 hjulingene til tautonia, (den med svingbart forhjul...) men er ikke sikker på om jeg syns den blir stabile nok, men uansett er det bedre plass i kurven under den enn i minstralen???

ble mange spørsmål det her, håper noen kan hjelpe en små forvirret mor:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5323444-emmaljunga-eller-tautonia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde veldig lyst på Emmaljunga Duo da vi skulle kjøpe vogn, men etter å ha prøvd denne i bilen var det ikke tvil om at det var Teutonia Mistral vi skulle ha. Den blir mye mindre og er mye lettere enn Emmaljunga Duo i alle fall (sikkert forskjellige E-vogner også). Er litt ening med det når det gjelder trehjulinger, det er klart de er litt mindre stabile enn en vogn med 4 hjul, men det er kjempe mange som er super fornøyde med dem... Jeg har ingen erfaring med 3-hjuling da vi valgte Mistralen som har 4 hjul. Vi har vært super fornøyd med dette sete, og poden nærmer seg året. Anbefaler den veldig dersom dere vil ha en vogn som er lett og tar relativt liten plass i bilen.

Hei vi har vennepar som har tautonia, jeg syns ikke den vogna er noe god å trille i forhold til emmaljunga , vi prøvde begge typene og likte bedre emmaljunga. Syns det er mye bedre plass i emmaljunga (fikk desember barn) så jeg hadde lyst å ha en varm vogn. Emmaljunga tar jo litt mer plass en tautonia men nå har vi byttet til sportsdelen og den tar like lite plass som tautonia. Jeg følte at jeg fikk to vogner i en (emmaljunga), syns tautonia er mer sportsvogn. Men det er jo bare min personlig mening.....:) Vi har forresten duo edge :) utrolig fornøjd og har ikke angra på en krone !!!

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...