Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For 8 mnd siden fikk vi en stor, deilig gutt. Han er fremdeles stor, 11,5 kg og 74 cm lang, sunn og frisk og blid! For 3 uker siden hadde han mage-influenza, og kastet opp alt han spiste i 5 dager, 7 dager med høy feber og diare. Og siden har han ikke ville hatt mat! Han drikker vann og vil veldig gjerne ha flasken mer enn han får (to ganger om dagen 400 ml totalt), men fast føde nekter han å spise! Jeg får kanskje lurt i ham 3 ts hvis jeg er heldig. Han vil godt ha frugtmos uten klumper eller banan.

Foreløpig er jeg ikke særlig bekymret, han har tross alt litt å gå på, men hvor lenge skal det gå før han BØR spise noe mer substansiellt?

Han kan jo ikke få flaske eller fruktmos til hvert måltid heller!

Er det noen som vet noe om ernæring som kan si meg litt om hva forløpet bør være her?

Takk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5323424-noen-som-vet-noe-om-ern%C3%A6ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan lite om det du etterspør, men jeg ville ventet noen dager med fast føde og begynne på nytt igjen. Babyer husker godt og kan helt sikkert minnes at han kastet opp. Tror du bare må smøre deg med tolmodighet så kommer nok lysten på mat tilbake. Brød med leverpostei eller noe annet spennende...

Oi, akkurat sånn var det med jenta vår også.. Hun hadde omgangsyken i rundt en uke! Kastet opp og hadde diarè!

Nå, en uke etter at hun ble frisk spiser hun veldig dårlig..

Kanskje jeg skulle ringt legen i morgen jeg også.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...