Gå til innhold

Et lite spm jeg håper noen kan svare på:o)

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 13+1, og merker det at den øverste bilringen (den som ligger nedenfor puppene) har blitt ganske stor idetsiste. Da lurer jeg på om det er jeg som har lagt på meg så mye, eller er det bare sånn at innvollene flytter oppover ettersom livmoren vokser. Hehehe, vanskelig å forklare, men kanskje det er noen der ute som opplever det samme som meg???

Fortsetter under...

Hei, vet ikke hvorfor dette skjer, men jeg har det også sånn. Er nå i uke 23 og "den øverste magen" er fortsatt større enn "den nederste".

Vil nok tippe det samme som deg, at det gjøres plass til babyen og dermed må alt det andre dyttes opp.

Tror det samme... Har forresten kjent at rumlingen i magen når jeg er sulten har flyttet seg fra midt på magen og opp under puppene/mellomgulvet... Så er nok endel som har flytta på seg der inne, ja...

Magen min er fremdeles størst øverst, jeg er 27+1 i dag, og nå er jo livmoren ganske langt opp også....ser ut som jeg tipper ut på toppen... :P

Jeg hadde det ikke så voldsomt da jeg var gravid sist, men da veide jeg "bare" 100 kg . Nå veier jeg 120, og må si jeg gruer meg til å gå gravid så stor. Har allerede lagt på meg 4 kg så jeg i sted, så nå må jeg nok bare ut å gå litt, og ikke minst spise sunt.

Sist jeg var gravid følte jeg at jeg hadde baby helt opp til drøvveln, men det var sikkert bare innvollene det da:o) Ja ja, håper det ikke tar altfor lang tid før det jevner seg ut, eller kanskje jeg skal håpe på at det idetheletatt jevner seg ut:o) Mange rare problem skal man ha også:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...