Gå til innhold

til dere som har fått tre eller flere barn... ang.vekt...

gigi har okt.jenteskatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg venter mitt tredje barn i nov..i begge mine forje svangerskap har jeg lagt på meg litt over 16 kilo og de har gått av med engang igjen.. vært like slank etter ett par uker og magen forsvant med engang.....

har hørt at det er vanskligere å få formen tilbake etter det tredje barnet ...er det slikt..??

regner jo nesten med å legge på meg rundt det samme denne gangen....

håper noen svarer... hilsen en som lurer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg venter også nr 3, men har helt andre erfaringer enn deg på de to første. Gikk ikke ned ett gram uten hardtrening og streng diett. Det var tungt, men det gikk det også.

Jeg tror slike ting er individuelle, jeg har alltid hatt lett for å legge på meg og vanskelig for å gå ned, høres ut som om du er motsatt. Har ei venninne som fikk nr 3 som 40-åring og hun gikk ned og ble nesten for tynn når hun ammet. Jeg hadde ikke giddet å bekymre meg hadde jeg vært deg. Nyt heller livet.

Skrevet

det skal jeg det gjør jeg og...=)

spiser det jeg har lyst på så får jeg heller få et par kilo ekstra.....

som sagt så finnes det jo helsestudioer senere.....

Skrevet

Jeg fødte barn nr. 3 i august i fjor. La på meg 11 kilo, men hadde også 13 kilo ekstra som jeg ikke hadde mistet etter nr. 2. Etter nr. 1 gikk jeg relativt greit ned, men etter nr. 2 gikk det rett og slett ikke. Når nr. 3 var ute, rant kiloene av. Jeg var raskt tilbake i trening etter nr. 3, men ikke noe overdrivelse. Til nå har jeg tatt av de 11 jeg la på meg samt 8 til, så er nå snart nede i der jeg var før nr. 1 og 2, så det lar seg gjøre.

Lykke til:)

Skrevet

takk... det er kjekt å høre at det lar seg gjøres......;)

Skrevet

Hei jeg venter mitt barn nummer 4 og før jeg ble gravid første gang var jeg helt normal i vekt/høyde var 174cm og veide 60 kg . men jeg la på meg 32 kg og hadde store forhåpninger om å gå ned men det tok tid og jeg har aldri kommet i nærheten igjen.

'Nå går det greit jeg gidder ikke å bry meg med det, det har en naturlig forklaring er stolt over at jeg snart har 4 barn tynn el tykk spiller ikke noen rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...