Gå til innhold

Tidlig ultralyd?


72-modell

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i uke 9 med mitt andre barn. Jeg er 33 år gammel, men vil være 34 når barnet kommer i januar. Det jeg lurer på er: Har mange av dere tatt tidlig ultralyd for å sjekke at fosteret er friskt? Det er visst mulig å sjekke for endel sykdommer i uke 10? Jeg gjorde ikke dette med mitt første barn, men nå er jeg jo eldre..

Noen som har erfaringer eller tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på tidlig UL i uke 12, er visstnok på det tidspunktet det er lettest å sjekke organene og sjekke nakkefold i forhold til Downs. Jeg har en jobb der jeg ser mange syke barn, og trenger derfor en bekreftelse på om alt er i orden, så jeg kan kjenne meg litt tryggere og glede meg mer over vidunderet! Gjør det som føles rett for deg du, stort sett er jo heldigvis alt i orden :o) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Takk for det. Fint at jeg da har noen uker igjen til uke 12. Skal til legen imorgen, første kontroll. Tenkte jeg skulle høre litt om dette da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg var på tidlig ul med mitt første barn. Var 32 da jeg fikk henne. Synes det var betryggende og godt å se at alt var bra. Jeg var fryktelig nervøs for at det skulle være noe galt og fikk en større ro og trygghet i forhold til gaviditeten etter ul. Kommer nok til å gjøre det igjen når den tid kommer. Nå håper jeg sterkt på at jeg er gravid med nr to.......mensen er 4 dager for sent og brystene er ømme og stoore. Tester i morgen tidlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...