Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 det er førstegangs svangerskap og har lyst til å vite at det blir jente eller gutt.... mor har født 151076 far har født 011067 har termin 16 januar takk for svaret
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Det første som kom inn var jente...Lykke til:-) Svarer nå kun for at jeg var innom sidene, men svarer kun når jeg har overskudd. Det har dessverre blitt litt for mange innlegg, slik at jeg ikke har orket å svare på alle. Beklager dette.
Julie Angelica:) Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Jeg vet ikke om jeg har sagt det til deg før,men det du spådde meg,har stemt hittil. Nå gjenstår det bare å se om hun kommer litt før tiden som du sa. Det hadde i så fall vært perfekt med denne varmen vi har om dagen:) Takk for hjelpen din den gangen som jeg var redd og engstelig for at det skulle gå galt igjen.Det har hjulpet meg mye:)
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Takk for tilbakemelding! Det var hyggelig! Lykke til med fødselen! Det blir hyggelig med en lita jente for dere, og du er heldig som snart er i mål. Selv har jeg noen måneder igjen... :-) Hell og lykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå