Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min er ikke glad i å ligge på magen på stellebordet og golvet... prøver alt jeg kan å prate med han og stimulere han, men han synes det er helt forferdelig... han er 2,5 mnd, og klarer ikke å holde hodet sitt oppe så lenge av gangen... hvordan er deres babyer, koser de seg på magen?

Sønnen min på 3 år storkoste seg når han lå på magen, og begynte tidlig å krabbe, gå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et tips jeg leste en annen kom med her inne var å la han ligge på magen oppå beina dine..

sitt i sofaen med bena foran det opp i sofaen, løft knærne litt og legg han med hodet mot knærne dine og rompa/beina ned mot magen din,,

da blir det lettere for han å holde hodet oppe, siden det er litt skrått, og dermed blir musklene i nakken sterkere, og han klarer til slutt å holde hode oppe på gulvet også,,,(blir kjekkere for han)

LA han gjerne se på noe interressant foran seg når han ligger der på fanget ditt og...

Lykke til

Skrevet

Gutten min var absolutt ikke glad i å ligge på magen heller. Men vips - etter noen måneder så raser han rundt på gulvet. Begynte å legge han på magen i korte korte stunder, litt lengre dag for dag. Men det var først i ca 6 måneders alderen at han likte å ligge på magen, når han selv snudde seg til magen. Så det er håp! Han er nå 8 måneder, og har nettopp lært seg å krabbe. Så nå er ikke blomsterkrukkene trygge lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...