Gå til innhold

Desember: Da var den tiden forbi...

Gjest

Anbefalte innlegg

...da vi kunne legge lillegutt på gulvet og der lå han. Nå er han begynt som søsteren gjorde, ruller bortover. Har ikke vært så interessert tidligere å rulle på magen, men nå er det full fart. Over på magen og videre på ryggen. Kommer seg frem i verden.

Tann nummer to dukket opp i helga, og natt til lørdag fikk vi føle det. Sukk, masse skriking. Men i natt var han veldig grei igjen. Håper det holder seg.

Hehe nå er han rasende, han rullet ut av teppet sitt, og lagt seg på en leke. Krutt i de selv om de er små

Feirer halvtårsdagen med vannmelon i dag vi. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja utrolig hvordan de kommer deg fram selv om de ikke kryper enda.

Gratulere med 1/2 års dagen til gutten din! Artig at våre små er født på samme dag!

Bare et spm: Hvordan gir du vannmelon? Lar du han sutte på en bit eller moser du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fått suttet på den. Men med to tenner, biter han av stykker. Og det liker jeg ikke så godt. Så passer nøe på. Jeg kuttet og små biter, altså så store som fingerneglene hans, og ga han. Gikk fint det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de kommer seg dit de vil m å rulle.. moro!

her går også vannmelon ned på "høykant", her er det ingen tenner enda, så det suttes i stor stil! er sååå godt! blir rett hissig når vi tar den fra han når biten begynner å gå i "oppløsning"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er komisk hvordan de forflytter seg fordi om de ikke kan å krype ja :) hun har gjordt her ei stund, men det har ikke dukket opp noen tenner ennå. Håper de kommer snart for vi sliter ganske mye med kløe ja. Er ganske sutrete og lei om dagen. Hjelper ikke at det blir for varmt og ikke får sove heller da...skal vel egentlig ikke klage på fint vær men snuppa mi er ikke så veldig glad i den varmen og da blir mor i huset litt sliten også... *sukk* Nå har hun sovnet og jeg håper hun sover til i morgen, kjenner jeg trenger å slappe av litt nå....

Ha en fin kveld! Hils lillegutt GRATULERER fra oss Fru Gyldenkron :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei fru G.

Oi, ja da er det nok ikke like "fredelig" lenger...hihi.

Mi er ikke så vidfarendes ennå, så jeg finner henne stort sett der jeg går fra hu....litt forflytting, men ikke mye.

-Hehe, får nyte det enn så lenge.

Grattis med halvtårs dag og tann nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...