ApriIbaby Skrevet 11. juni 2006 #1 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg lurte på om du kunne gjøre meg en stoooor tjeneste siden du bor i vårt kjære og "liberale" naboland Sverige? Hvis du bor i nærheten av et aptoek...og noen gang er der...... Det er ikke meningen å skape noe bry, og det er bare hvis du synes det er ok. Du skjønner gubben er en del plaget med hodepine, og da er det bare en ting som hjelper; TREO brusetabletter. Vi pleier å kjøpe det når vi i Sverige (selges jo ikke i Norge dette), men når er det lenge siden og lenge til. Så jeg lurte på om du kunne tenke deg å kjøpe noen pakker og sende i posten til oss. Før du gjør det kan jeg sende deg penger til tablettene og til porto, eller jeg kan sette det inn på konto til deg. Du må love å si i fra hvis du ikke vil eller hvis det er for mye bry! Er sikkert noen vi kjenner som skal til Sverige snart også. Send meg en mail på : [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 11. juni 2006 #2 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei aprilbaby. Det kan jeg sikkert gjöre. Har sendt deg en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juni 2006 Åh...tusen takk så snill du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå