Gå til innhold

Anbefalte innlegg

... ringte en dame (veldig entusiastisk) og spurte om ikke jeg kunne svare på noen spm om allergi/astma og belønningen var lys eller mørk konfekt... min last er sjokolade... og da jeg var ferdig med spm (tok 1 min) ville hun avtale en dag for å komme å vise frem en rengjøringsmaskin.... og jeg sa ja.. og har avtalt førstkommende tirsdag 20.30... men sa tydelig ifra at jeg ikke skulle kjøpe noe, og det er heller ikke kjøpeplikt.

Får se på det som en gratis enkel rengjøring av leiligheten, samtidig som at jeg får lys konfekt på døren...

... er skeptisk likevel..

Noen andre som har gått fem på?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5322705-n%C3%A5-har-jeg-blitt-lurt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er en type KIRBY maskin eller hva de enn heter så hadde jeg holdt meg langt unna, har jobbet for det firma før og har vert bortig selgere som faktisk nesten truet folk til å kjøpe, de tok ikke nei for ett nei, og bare fortsatte med mas til disse stakkars folka ga seg.

(Jeg ville ikke være i det firma lenger for å si det sånn...)

Tror det er de som leverer Filter Queen Produkter... søkte opp tlf nummeret på nettet. Skulle ringe for å avbestille timen som jeg var så dum å si ja til.. men ingen tok telefonen tidligere i kveld. Prøver igjen i morgen, hvis ikke er det bare bortkastet tid for de å komme hit, men kanskje jeg får støvsugd et teppe gratis.. hihi

Når de kommer på døren så kan du jo bare si at du ikke har avtale med noen angående dette..Så dette må være en feil..

Det gjorde venninnen min og hun fikk sjokoladen som plaster på såret for at de hadde gjort "feil" hihi! sjokoladen var ikke særlig god heller! ;-)

Kanskje litt frekt, men de er iaffall veldig pågående!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...