Gå til innhold

Jenter,... vet dere hva.....???

Anbefalte innlegg

Jeg er GRAVID:o)))))))))))))))))))))))))))))))

Tok en EL test i går på morran 3 dager over IKM, den ble knall positiv med en gang, men jeg turte ikke å slippe gleden løs... Hadde en CB digital liggende, men gruet meg veldig for å ta den, liker ikke det negative svaret hehe.....

Men i går kveld klarte jeg ikke å vente mere, tok testen, å det kom jo fram GRAVID før jeg rakk å tørke meg, JIPPI!!!!!!

Har 2 barn fra før å de tok det ca 1 år å få til, denne satt etter ca 4pp, det er håp for alle...

Masse ******************************babystøv til ALLE bim jenter som vil ha********************************************************************************************************

Kjempe klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5322571-jenter-vet-dere-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk jenter.....

Sender mere støv, for jeg vil så veldig gjerne ha dere med alle mann alle.... her kommer det:))))))))))))))))))))))))))))

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem til alle som vil ha, og sterke ønsker om en fruktbar uke, å masse positive tester..

Ps, nytt nick:) hehe...

Gratulerer med nr tre da ;) Hyggelig :) Men kan jeg spørre etter hva en PP er? Skjønner at det står for prøveperiode, men hva betyr dette? Hvorfor får man dette?? Jeg er en sliter for å si det sånn, og jeg vil prøve det meste for å bli gravid.... råd/tips?

Annonse

Jeg må bare få lov til å takke dere jenter som er så glade på mine(å andres vegne)... Jeg blir helt rørt, syntes det er leit at noen her inne tar det så negativt, at de nygravide skriver innlegg her. Men det er jo her man har hørt til helt fram til testen sier noe annet(hehe)... Å da er det jo naturlig å takke for seg og si hadet så lenge...

Håper virkelig ikke jeg har trøkka noen på tærne, for jeg mener det virkelig når jeg sier jeg ønsker å ha alle med meg inn på 1 trimester...

Vi jobbet ca 1 år med begge de første barna, så jeg ble veldig overassket da denne satt etter kortere tid....

Ja ja, jenter, lykke til hvertfall, og en riktig god & fruktbar sommer...

Klemmer til alle:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...