Mamman til AM&JS Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Hva er inni magen min nå?? Jente/gutt?? Født 200178 Han 261272 Blitt spådd en rask fødsel og da kanskje også hjemme at vi ikke rekker sykehuset!! Ser du noe angående det? Takk..
Nit@™ Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Tror du venter en jente, og en litt stor jente også... Ser ikke at du føder hjemme, men det virker som det går litt "trått" i starten, men at det går fort når det først setter i gang.. Har du noe navn du kommer til å bruke.. Har en bokstav.. men tror ikke jeg vil gi deg den nå.. men det hadde vært veldig gøy med en tilbakemelding der......
Mamman til AM&JS Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2006 Hei igjen!! Hva mener du med en litt stor jente?..de to jeg har fra før var 3590g og 3720g.... Vi har tenkt på navn vettu...og da med forbokstaven T... La meg få høre hva du tenker i forhold til dette...
Nit@™ Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Det første som jeg tenket på var V, men T, hvis du hører på "ordlyden" var ikke så langt unna ) Det var jo litt gøy! Jeg tror det blir veldig nær 4 kg, men ikke over 4100 tror jeg.. blir tett oppunder... Vilde var navnet jeg tenkte på i utgangspunktet, men mest bokstaven V. Har dere tenkt på Rebekka forresten?
Mamman til AM&JS Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2006 Hehe..akkurat.. Synes Rebekka er fint..så har vel vært litt i tankene... Siden du tenker sånn med navn å greier..og da i dette tilfelle jentenavn....Føler du sterkt at vi får ei jente?? Kommer svangerskapet til å gå bra?? Tenkte litt sånn i forhold til terminen...var i ul i uke 9 for å finne termin da jeg ikke har hatt mensen siden forrige svangerskap..De sa det var litt tidlig å fastsette, men sånn det så ut da ble det den 21 desember!! Føder jeg før eller etter denne datoen??
Nit@™ Skrevet 11. juni 2006 #6 Skrevet 11. juni 2006 Rebekka var noe som bare datt ned her ) Jeg må jo bare skrive det som jeg "føler" eller "ser" om du vil.. Men husk, det er bare en spådom, så det KAN jo være bom..... Ser litt rosa ting, derfor tror jeg det er en jente.. Jeg vil tippe terminen din nærmere 12 desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå