Gå til innhold

silje og lillegutt... er du her??

desemberbebis & gullene

Anbefalte innlegg

hei på deg...

hvordan står det til, ikke lenge til du har termin nå... jeg har det veldig bra, er 15 fullgåtte uker nå og har vært på tidlig ul hvor jeg så at alt var helt fint.... magen blitt stor??? jeg har vært veldig dårlkig i det siste med kvalme, så jeg har vært sykemeldt i nesten seks uker, begynte på jobb igjen på onsdag og nå er jeg 20% sykemeldt pgs bekkeløsning... men men...

klem lillesøster til A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Innom en liten tur idag.. Prøver å nyte det fine været, selv om det må innrømmes at det er litt i overkant varmt for ei dame på tjukken... Magen vokser godt ja. men i følge alle andre så er jeg ikke så stor. Har bare lagt på meg 7,3 kilo og det er jo nesten ingenting. Kommer nok mer nå mot slutten, men det er helt i orden!

Ellers begynner jeg å bli LEI må jeg innrømme, selv om jeg alledeles ikke føler meg klar for å føde enda. Men det gjør man veld aldri vil jeg tro. Har 33 dager igjen til termin, og det virker som en evighet!! He,he..

Koselig å høre fra deg igjen da, og så så bra at alt går så fint denne gangen! Vet hva du snakker om med kvalmen. Var sinnsykt plaget av det selv, med oppkast hver dag frem til godt etter 25 uker.. Nå "bare" brekker jeg meg. Fikk bekkentrøbbel i tillegg, men det har bedret seg veldig etter behandling hos fysio og litt bassengtrening! Anbefales veldig!! I tillegg så hjalp det på meg når lillegutt sank ned i bekkenet. Da stabiliserte det seg en del..

Ta vare på deg selv da.

Og du, si til A at jeg ikke har glemt henne bort. Har ikke vært på jobb på en evighet, så hvis hun har mailet meg der, så har jeg ikke lest mail der på flere måneder. Har sagt til meg selv minst 60 ganger at jeg må sette meg ned å maile henne, men så skjer det et eller annet, så får jeg ikke gjort det allikevel...(Dårlig samvittighet........)

Flotters å høre fra deg! Kommer til å følge litt med deg da, får at se hvordan det går med deg! :-)

Sommerklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...