Gå til innhold

når har dere fått ultralyd???

Anbefalte innlegg

hei

jeg har fått ultralyd den 4 juli på haukeland... og håper virkelig jeg får se om det er ei jente eller en gutt..... vi tror begge deter en gutt,,, men det har ingenting å si, så lenge barnet er frisk... når skal dere til ultralyd?? skal dere vite kjønnet???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5322252-n%C3%A5r-har-dere-f%C3%A5tt-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått time på Ullevål 11. juli og gleder meg sååå... Har ikke noen "følelser" for om det er gutt eller jente, så vi vil gjerne vite kjønnet rett og slett fordi vi er nyskjerrige. Ha en fortsatt fin helg i det deilige været. Nå skal jeg ut i solen igjen...

vi skal på ul den 17 juli,vi har endelig bestemt oss,vert litt fram og tilbake om vi vil vite kjønnet...men synes jo det er myyye mer spennende å føde uten å vite hvilket kjønn det er,å vi blir jo selvfølgeli kanon gla samme hva det blir:o):o) vi vil bare vite at alt står bra til på ul ,spenningen om hvilket kjønn det blir sparere vi til fødselen:o):o)

Annonse

Jeg har ikke fått svar enda... blir sånn sirka medio juli....

Sist "viste jeg at det var en jente før UL, men nå er jeg jammen ikke sikker..................... Vi vil begge vite det hvis vi kan:) Mange som har gjettet kjønnet og lissom bestemt seg for det:) Blir litt spennende å kanskje få vite.....

Vi har et bittelite dilemma da:) Sviger mor vil IKKE vite kjønn.... Blir ikke enkelt å holde det unna henne siden vi vil, og der rikker vi oss ikke:)

Har fått UL på Ullevål 10.juli.

Men vi skal først på fostervannsprøve der neste uke, og på den prøven får vi jo 100% sikkert svar på kjønn - så vi kommer ikke til å pese så ille med å se kjønn på ultralyden.

Det tar 2-4 uker å få svar på prøven da - så når vi skal på UL vet vi enda ikke resultatet av prøven.

Mulig det går an å se likevel.

Vi har bestemt oss for å vite - siden vi har en jente fra før og det er greit å vite om vi må kjøpe en del nytt, eller om vi kan bruke det samme en gang til av utstyr og klær.

Annonse

Vi skal på ultralyd 28.juni. Det virket så veeeeldig lenge til den dagen jeg bestilte timen, men nå er det jo faktisk bare 14 dager til! Jeg tror kanskje at det er ei jente jeg bærer rundt på. Kan vi få vite kjønnet på UL så vil vi gjerne det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...