Gå til innhold

Till de som gjort KS på Ullevål

Anbefalte innlegg

Jag skall på samtal om ev planlagt kejsarsnitt nu på torsdag. Jag hade en svår födsel förra gången och fick rekommenderat ks om nästa barn är stort, av gynekologen som förlöste mig sist.

Jag undrar bara om man måste ligga kvar på barselavd hela tiden efter ks, eller om man får flytta till hotellet? Om man inte får komplikationer, alltså. Hur lång tid fick ni ligga kvar?

Jag har termin den 11 aug. och hitills har barnet växt i samma takt som mitt första barn (4078 gr, 53 cm, 37cm huvudomkr, och "stjärnkikare" + fastnade med skuldran, dessutom trångt bäcken, hjärtljud försvann och tillslut tagen med vacuum. Födslen gick ändå fort och en fantastisk gynekolog och jordmor).

Tack för svar

Fortsetter under...

Jeg tok KS på Ullevål i februar 2004. Det foreløp uten komplikasjoner, og da får man tilbud om å komme over på hotellet etter 2-3 døgn. Det var imidlertid "babyboom" da jeg fødte, så det var fullt over alt. Jeg tok KS en tirsdag, og stod i kø på hotellet både torsdag, fredag og lørdag uten at det var plass til meg. Lørdag fikk jeg velge om jeg ville dra hjem eller ta en ekstra natt på barsel. Jeg valgte å dra hjem. ;-)

Så jeg tror nok du får komme over på hotellet så sant det ikke er noen komplikasjoner, og ikke minst - at de har plass til deg..... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...